return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tim81
De vorige delen van ISOS staan nog regelmatig op, dus ook deze zal aan de collectie toegevoegd worden!
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by Passiva
Maak daar maar Untitled - Palma Salone van

Onder welke alias van Jonas Steur komt hij dan uit?
In de recente sets van Tijs zit een typische jonas steur productie, en in zijn charts stond Unknown Artist - Palma Salone op 1 dus ik verwachte dat het die was.
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Asperge
Tiesto & Alco Lammers - ID

Wie is/zijn Alco Lammers ? Bij Discogs krijg ik niks.
Tim81
Is het jongere broertje van Jan...
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by Dj_Day-V

Alco lammers is samen met Geert Huinink Photon Project, en Magik Muzik.
Zij helpen tijs vaak met produceren, en nu heeft alco dus meegeholpen aan die Aria ID. Ik denk dat de track gewoon wordt gelabelt als Tiesto.
Raymond
quote:
Originally posted by Dj_Day-V

Geert Huinink en Alco Lammers aka Dawnseekers / G&A Project / Headstrong / Photon Project / White Russians / Twenty-Something en de tig Magik Musik remixes die ze hebben gedaan voor Tiesto.

Dus het is zeker geen onbekende :eyes:
Passiva
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Onder welke alias van Jonas Steur komt hij dan uit?
In de recente sets van Tijs zit een typische jonas steur productie, en in zijn charts stond Unknown Artist - Palma Salone op 1 dus ik verwachte dat het die was.

Dingen zijn niet altijd zoals ze lijken te zijn ;) En neen, geen productie van mij helaas :D
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by Passiva
Dingen zijn niet altijd zoals ze lijken te zijn ;) En neen, geen productie van mij helaas :D

Hieruit moet ik dus opmaken dat het GEEN Jonas Steur productie is? :conf:
Tim81
Het wordt tijd dat de zon weer op komt! :p

Edit: Op andere fora wordt eveneens druk gespeculeerd over de mogelijke tracklist...
Deze kwam ik tegen op www.inthemix.com Zou niet weten hoe ze hier bij komen, maar dit lijkt wel erg op (een combinatie van) de warm-up van Tiesto in Concert...

01 Way Out West – Killa
02 Leama & Moor – Fact Of The Matter
03 Gabriel & Dresden – Arcadia
04 Quest – The Shepherd
05 Nathan Fake – The Sky Was Pink (Holden Remix)
06 The Ambush – Everlast
07 Interstate – I Found U
08 ID
09 Tiësto – A Tear In The Open (Leama & Moor Remix)
10 Portishead – Roads (Sultan & Tonedepth Remix)
11 Blank & Jones – Perfect Silence (E-Craig’s 212 Mix)
AversusZ
das bull zoals eerder ook al vermeld is

Arno F
Wow wat een te goede tracklist, kon ik maar zo'n opbouw verzinnen :D
Partyhardy!
Ik ben zeer benieuwd. Als er nummers in de trant van Tim's post op komen wordt het de grootste ruk ISOS van de reeks :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement