|
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America) (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
Ziet er wel goed uit
Nu nog op CD 2 wachten :P (Als dit echt is) |
|
|
| sndh |
wederom ziet het er nep uit, het zou me niets verbazen als het management achter tiesto deze neptracklists zou verspreiden, of dmv roddels enzo het vuurtje aanwakkeren. Goeie reclame dit!
Zolang overal Sultan & Tone Depth - Moments erin staat, en Leon's naam nog een dubbel-L heeft, laat ik me niet gek maken...
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Way Out West - Killa er helemaal niet op komt? Ik weet niet, het is license-blackhole idd, maar hij opende die TiC's ermee... Ok eigenlijk vind ik die plaat te vet voor tiesto :p |
|
|
| tijs08 |
en dan komen deze er nog bij
| quote: |
- Tiesto FT Matt Hales From Aqualung - UR (Junki XL Airguitar Remix)
- Grey Area - Gravity
|
JunkiE
GrAy
pfff :rolleyes: |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by tijs08
pfff :rolleyes: |
x2 |
|
|
| eXos |
Estuera Vs ReLocate-Palma Salone
ISOS TUNE!!! |
|
|
| Dj_Day-V |
| Wie weet :D nog 23 dagen... |
|
|
| Arno F |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Wie weet :D nog 23 dagen... |
13 dagen heur, de 29e is ie al verkrijgbaar
toch netjes dat ze die tracklist nog geheim hebben, was met nyana wel anders :happy2: Tijs zij in dat interview met sbs6 in Disneyland dat ie nog steeds bezig met de cd was, dus het kan zelfs dat de hele cd nog niet af is? Lijkt me redelijk stug want het persen van duizenden cd's doe je niet ff in een weekje? |
|
|
| Glaniskanis |
Doe je wel in een weekje hoor
En het is pas net gemixed dus niet zo raar dat die tracklist nog goed geheim is... dat wist ie zelf nog niet eens :) |
|
|
| sndh |
| volgens Simon Jones van PS was ie vorige week gemixt... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by sndh
volgens Simon Jones van PS was ie vorige week gemixt... |
En ik heb Simon nog nooits verkeerde informatie zien posten hier op TA. :) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by sndh
volgens Simon Jones van PS was ie vorige week gemixt... |
dat klopt idd
dat vind ik "net" hoor, maar i kweet niet of het een reactie op mij was die post :) |
|
|
|
|