|
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
Okee er is al een thread over de release party, dan nu die over de cd.
Zal het Tiesto lukken de ISOS-reeks een waardig vervolg te geven? Velen betwijfelen het, ik wacht het af. Heb er vertrouwen in dat Tiesto deze naam niet schaadt en wederom met een geweldige cd komt:)
De releasedate staat gepland voor 29-04 (duh dan is de release party:p)
Tracks die er waarschijnlijk op komen:
ID(Jonas Steur) - Palma Salone
Gabriel & Dresden - Arcadia
Tiesto - ID (Aria #9)
Phynn - Solitude
Odyssee - Evolution
Nog iets meer dan een maand nog...
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Na twee jaar eindelijk weer eens een mix-cd van Tiesto......ben benieuwd. |
|
|
| Matthijs |
| 'Parade of the Athletes' was toch ook gemixt? :p Maar ik snap wat je bedoelt, dit is toch anders dan een CD met alleen maar eigen producties. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
'Parade of the Athletes' was toch ook gemixt? :p Maar ik snap wat je bedoelt, dit is toch anders dan een CD met alleen maar eigen producties. |
Vraag ff niet hoe die gemixt is, normaal stoor ik me er niet echt aan, maar wat is die cd bagger gemixt.. |
|
|
| DJ_Siesta |
| alle cds van tiesot zijn bagger gemixt, maar toch zijn ze mooi! door de inhoud |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
alle cds van tiesot zijn bagger gemixt, maar toch zijn ze mooi! door de inhoud |
Die Olympische spelen cd, spant toch echt de kroon. Maar je hebt wel gelijk dat meestal de inhoud mooi en goed is.....daarom stoor ik me er ook haast nooit aan :) |
|
|
| AversusZ |
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Coole voorkant :) |
|
|
| Dj_Day-V |
Ik ben benieuwd :)
| quote: | Estuera - Palma Salone
Gabriel & Dresden - Arcadia
C-Quence - Endorphine
Tiesto & Alco Lammers - ID
Phynn - ID |
Hoe kom jij daar aan ? :conf: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Asperge
Tracks die erop komen en al bekend zijn:
Estuera - Palma Salone
|
Maak daar maar Untitled - Palma Salone van |
|
|
| Keldana |
| again ... a great cover picture ... will sure fit into my other 3 ISOS !!! :D |
|
|
| moogwai |
Ik ben benieuwd. Een nieuwe ISOS mag natuurlijk niet ontbreken in mijn collectie.
| quote: | Originally posted by Passiva
Maak daar maar Untitled - Palma Salone van |
Is dit toevallig track 3 van onderstaande set??
Zo ja, 100% ISOS waardig!
Zo nee, Estuera klinkt toch altijd goed :D
Estuera - Intuition 005 Live on ETN FM 02-02-2005
1. Kris O'Neil - Snowflakes (Stalker remix) [CD-R]
2. Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Remix) [Fokused]
3. ID - ID [CD-R]
4. Estuera - Tales From The South [Magik Muzik]
5. Jamie P Vs. Aurelius Feat. David - Sorrow (Jazper´s Instrumental Remix) [CD-R]
6. Sophie Sugar - Call Of Tomorrow [Galactive]
7. Alucard - Blue On blue (Octagen Vocal mix) [Somatic Sense]
8. Unknown - Castamara [CD-R]
9. Re:locate - Absoluum [Galactive] |
|
|
|
|