|
Awakenings festival 2005
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Achja:
2 Dollar Egg, 2000 and one & Jerome,, Gaat wel
Function, achja
Gabriel Ananda, achja
Joris Voorn, was een beetje eentonig vorige keer
Sebastian Kramer, achja
Speedy J, brrrrrrrrrr
Secret Cinema, geil!
Taakaki Itoh. achja
DJ'S :
Adam Beyer, Zal wel weer aan het einde op de main draaien.:o
Andre Galluzzi, achja
Amok, YAK
Bart Skils, relaxed
Cari Lekebusch, zeer relaxed
Chris Hope, achja
Darko, achja
Esser, achja
Dominik Eulberg, achja
Frank Kvitta, achja
Gideon, achja
Karotte, K achja
rause duo nr. 2, achja
Magda, lekker :p
Marco Nastic, achja
Marco Remus, YAK
Misa Salacova, hmmzz
Michel de Hey, Travo
Paco Osuna, achja
Pet Duo, brrrr
Ricardo Villalobos, hmz, relaxed
Rush, YAK
Shinedoe, NICE :p
Steve Bicknell, achja
Steve Rachmad, zwaar slecht in Rotjeknor
Umek, brrrr
Valentino Kanziani, hmmzz
Wighnomy Brothers, achja
Zip&Sammy Dee. achja
Nou...ik moet er nog even over nadenken. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nou...ik moet er nog even over nadenken. |
Achja :rolleyes: |
|
|
| Dj_Day-V |
| Ken alleen Michel de Hey & Umek :wtf: |
|
|
| basd |
Darko Esser is gewoon 1 DJ, en die is wel goed :)
Verder vind ik het afgezien van de live PA van Takaaki Itoh niet echt boeiend. Maar goed, het is nog lang niet zover.. Misschien verandert mijn mening nog wel. |
|
|
| Muppy |
| hmmm ben nog nooit op awakenings geweest...op zich lijkt het me wel enorm vet! wat is de prijs? |
|
|
| franzelare |
| ik ben er zeker!! |
|
|
| TranceFool |
Ik vind het toch wel een vette line-up hoor :). Er staan inderdaad wel aardig wat standaard namen tussen, maar over het geheel vind ik het zeer goed te doen en mijn held Paco is ook aanwezig :D.
Ff kijken of ik hier wat mensen voor warm kan krijgen, datum komt mij ook wel erg goed uit :) |
|
|
| Partyhardy! |
Pas 1 Awakenings Festival moeten missen dus ga hier ook zeker weer bij zijn! Altijd super feest! :cool:
Darko is de man van de Doornroosje, nooit horen draaien dus ben benieuwd. 2 weekjes terug stond hij nog in de Tresor waar hun Roosje avond gehouden werd, heel vet hoorde ik! :)
Ook heel cool dat Gideon er staat! doet tie goed! :cool:
Dit wordt weer een heerlijk festival! :tongue3 |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Achja:
Nou...ik moet er nog even over nadenken. |
GVD tim we gaan! :p |
|
|
| HiGH_NrG |
| Staat genoteerd in de agenda :cool: |
|
|
| jp |
Dat wordt dus Sucksation
Techno is veel leuker in een donkere hal :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
GVD tim we gaan! :p |
:D Vooruit dan maar :p |
|
|
|
|