return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Awakenings festival 2005
View this Thread in Original format
New Wave
Achja:


2 Dollar Egg, 2000 and one & Jerome,, Gaat wel
Function, achja
Gabriel Ananda, achja
Joris Voorn, was een beetje eentonig vorige keer
Sebastian Kramer, achja
Speedy J, brrrrrrrrrr
Secret Cinema, geil!
Taakaki Itoh. achja

DJ'S :
Adam Beyer, Zal wel weer aan het einde op de main draaien.:o
Andre Galluzzi, achja
Amok, YAK
Bart Skils, relaxed
Cari Lekebusch, zeer relaxed
Chris Hope, achja
Darko, achja
Esser, achja
Dominik Eulberg, achja
Frank Kvitta, achja
Gideon, achja
Karotte, K achja
rause duo nr. 2, achja
Magda, lekker :p
Marco Nastic, achja
Marco Remus, YAK
Misa Salacova, hmmzz
Michel de Hey, Travo
Paco Osuna, achja
Pet Duo, brrrr
Ricardo Villalobos, hmz, relaxed
Rush, YAK
Shinedoe, NICE :p
Steve Bicknell, achja
Steve Rachmad, zwaar slecht in Rotjeknor
Umek, brrrr
Valentino Kanziani, hmmzz
Wighnomy Brothers, achja
Zip&Sammy Dee. achja


Nou...ik moet er nog even over nadenken.
tijs08
quote:
Originally posted by New Wave
Nou...ik moet er nog even over nadenken.


Achja :rolleyes:
Dj_Day-V
Ken alleen Michel de Hey & Umek :wtf:
basd
Darko Esser is gewoon 1 DJ, en die is wel goed :)

Verder vind ik het afgezien van de live PA van Takaaki Itoh niet echt boeiend. Maar goed, het is nog lang niet zover.. Misschien verandert mijn mening nog wel.
Muppy
hmmm ben nog nooit op awakenings geweest...op zich lijkt het me wel enorm vet! wat is de prijs?
franzelare
ik ben er zeker!!
TranceFool
Ik vind het toch wel een vette line-up hoor :). Er staan inderdaad wel aardig wat standaard namen tussen, maar over het geheel vind ik het zeer goed te doen en mijn held Paco is ook aanwezig :D.
Ff kijken of ik hier wat mensen voor warm kan krijgen, datum komt mij ook wel erg goed uit :)
Partyhardy!
Pas 1 Awakenings Festival moeten missen dus ga hier ook zeker weer bij zijn! Altijd super feest! :cool:

Darko is de man van de Doornroosje, nooit horen draaien dus ben benieuwd. 2 weekjes terug stond hij nog in de Tresor waar hun Roosje avond gehouden werd, heel vet hoorde ik! :)

Ook heel cool dat Gideon er staat! doet tie goed! :cool:

Dit wordt weer een heerlijk festival! :tongue3
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Achja:




Nou...ik moet er nog even over nadenken.


GVD tim we gaan! :p
HiGH_NrG
Staat genoteerd in de agenda :cool:

jp
Dat wordt dus Sucksation

Techno is veel leuker in een donkere hal :p
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
GVD tim we gaan! :p


:D Vooruit dan maar :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement