return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Contest: Ontwerp een TA T-shirt
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Naar aanleiding van de thread van Miss P hier een thread voor een ontwerp.. Iedereen mag meedoen, alle ideeen zijn welkom!

PHOTOSHOPPUHH! :D
TimeportE
ik wil best wat proberen te maken.. maar uuh, ik vin wel dat we het niet te moeilijk moeten maken.. niet een te speciaal plaatje erop, hou het een beetje eenvoudig dan heb je meestal het mooiste resultaat.. trouwens als je gaat disignen, moet je dan het plaatje ontwerpen of het hele t-shirt???
AFTERNATIVE
kheb wel n ontwerp in mn kop, maar ik kan niet met vandie ontwerp progs omgaan
TranceFool
In de Chill Out zijn een aantal maanden geleden al heel veel ontwerpen gemaakt
Miss Proximus
Zoek ze ff op dan :toothless
Ruben_Dubbink
ben helaas geen photoshop specialist,
dus ik laat de experts lekker hun gang gaan.....
zet um op luitjes!
aphex
Ik had al ff gepost in het polletje dus kiek daar maar ff dan :P
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Zoek ze ff op dan :toothless

Ja, ik ben lui, jij ook anders had jij ze wel ff opgezocht lol :p:)

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=TAShirt

das de thread waar et allemaal mee begonnen is. Als je em nog nie kent kijk em is rustig door, er staan veel ontwerpies in, misschien leuk voor wat ideeen
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=TAShirt

das de thread waar et allemaal mee begonnen is. Als je em nog nie kent kijk em is rustig door, er staan veel ontwerpies in, misschien leuk voor wat ideeen

ja ik heb die hele thread eff gelezen en ik vond dit ontwerp wel erg vet tenminste de voorkant dan



maar als je je eigen nick op de achterkant krijgt is wel erg vet!! maar das volgens mij ook weer erg duur of niet.. ik ga misschien morgen eens aan de slag om ook iets leuks te maken.. maar ik beloof niets..
aphex
Ok ik heb ff wat gepield, beta beta nog maar toch :P



en met een vaag logotje erbij:



Kweenie of de kleuren goed zijn.. pls reply :P

HiGH_NrG
Hmm Aphex...ik zelf vind m nie zo...majah das mijn smaak..

De kleuren moeten wat abstracter denk ik...gewoon simpele kleuren..
aphex
Ik was daar ook al ff mee bezig
maar

is vrij saai..
je valt er niet echt mee op
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement