|
PC-problemen thread
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Het leek me wel een leuk idee om een aparte thread te maken voor alles wat met de PC en problemen en dergelijke te maken heeft. :)
Ik ga trouwens meteen de spits afbijten met een probleem:
Ik had Sony Soundforge, maar om één of andere duistere reden (door de illegale kopie wss :toothless ) kon ik niet meer naar mp3 omzetten. Ik had alles eraf gegooid en een trial versie er opgezet, maar die is ook al verlopen. Ik had weer alles er afgegooid, maar als ik die trial terug opnieuw installeer krijg ik weer dezelfde "trial expired" boodschap. :whip:
Dus kan ik dat eventueel oplossen met een patch ofzo?
Of is er een ander programma (trial of niet) waarmee ik m'n mixes vanop Minidisc kan opnemen? En liefst eentje wat ik gewoon ergens kan downloaden of course :) |
|
|
| X-Tune |
joepi,
een Warez-topic! :D
Wat hebben jullie allemaal te bieden? |
|
|
| 1Million$shot |
Ik gebruik altijd audiograbber om naar mp3 om te zetten.
Het is gratis en werkt goed |
|
|
| 1Million$shot |
| of bedoelde da ni ? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
of bedoelde da ni ? :D |
Dunno...
Ik heb een programma nodig waarmee ik de signalen van mijn Minidisc via mijn line-in van de geluidskaart kan opnemen in mp3-formaat, that's all. :)
Een progje om eender welk bestandsype om te zetten naar mp3 heb ik al ;) |
|
|
| eieregooie |
Dan neem je toch eerst op naar wav?
Overigens gebruik ik zelf Adobe Audition, de opvolger van Cool Edit Pro... bgeloof dat die ook wel direct naar mp3 kan... |
|
|
| eieregooie |
Oh, en dat na opnieuw installen de trial nog steeds verlopen is is logisch natuurlijk :'D Die verloopdatum zit ergens in je registry...
Ik kreeg laatst ook opeens een irritante melding hehe
:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dan neem je toch eerst op naar wav?
|
Dan heb ik wel een ander programma nodig, want Sound Forge start nu gewoon niet meer op, tenzij ik m'n serienummer (which I don't have :o ) invoer. :) |
|
|
| Bunz |
Er zijn wel sites waarop allerhande keys gevonden kan gevonden worden natuurlijk
maar ik twijfel of ik ze wel mag posten naar forumregels toe ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bunz
Er zijn wel sites waarop allerhande keys gevonden kan gevonden worden natuurlijk
maar ik twijfel of ik ze wel mag posten naar forumregels toe ;) |
Heb ik ook al gedaan, maar blijkbaar geen enkele geldige key te vinden :whip:
En anders, PM hé :toothless |
|
|
| lievez |
| hint: ASTALAVISTA baby :clown: |
|
|
|
|