return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
TA T-Shirt....the final call!!!
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Hallo allemaal!!!!!!! :)

Ik ben gisteren naar de drukker geweest en ik ben zeer tevreden!


Er kan op verschillende kleuren t-shirts gedrukt worden.
De kleuren die je kunt kiezen zijn:
A) Paars (de kleur is echt SUPER!!)
B) Blauw
C) Zwart

Er kan op een t-shirt of een longsleeve gedrukt worden.

Er kan in verschillende maten gedrukt worden.

De totale kosten zijn gekomen op:

HFL. 40,- per t-shirt inclusief verzendkosten.

Dat is wat duurder gworden dan verwacht, maar de btw was er nog niet bij-in!!! DOM DOM :D

Het geld mag (er....MOET hehe) je storten op Postbank rekening 6897260 ovv je nick en TA Shirt
tav J Kolkman
Zuidergrachtswal 24-1
8933 AE LEEUWARDEN

Verder stuur je me via de site (sorry highforce, ik heb haast, anders had ik je hulp wel gevraagd) een email waarin staat:

1) De gewenste kleur (geen afwijkingen mogelijk)
2) T-Shirt, Longleeve of allebei (dubbel betalen dus)
3) Je maat
4) Je adres (NIET VERGETEN!!)

Het definitieve ontwerp = TA op de voorkant, en op de achterkant = ...Addicted yet? (allebei in gifgroen) en daaronder in t lichtgrijs, in t klein tranceaddict.com.

Als je dus niet tevreden bent met dit ontwerp, dan moet je geen email sturen met klachten enzo.
Ik wil altijd wel als er veel vraag naar is een ander t-shirt laten drukken, maar dan moet je zelf maar uitvinden wie datzelfde t-shirt ook willen.

Ik hoop snel van jullie te horen,

Liefs Josta!! :)
Partyhardy!
Woohooo!!! echt super tof Miss P.!!!!! ik wil er zeker een! Echt heel gaaf dat je dat allemaal geregeld hebt! :) :) Duizend maal dank! :D
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Miss Proximus



Verder stuur je me via de site (sorry highforce, ik heb haast, anders had ik je hulp wel gevraagd) een email waarin staat:



via de site.......je bedoelt via je profile een email?
En de maten, waar valt uit te kiezen?
M / L / XL / XXL ???

Greetz RubDub

ps. bedankt voor het regelen!
dj_highforce
Òwkee dan..!!!

Ik stort f50,-...
Dan houd je de rest maar voor de moeite...

Ik heb je een e-mail gestuurd met mijn details...
Ding Chavez
PHAT!
Verwacht binnenkort een e-mail van mij :)

GreetZ, DC
Dr. Kuipers
PHAT!!!

Gaat het geld zo ff overmaken en ik stuur ff een mailtje.
Onwijs bedankt dat je dit geregeld hebt :p
TranceFool
THANX!!!! :D:D je bent een topwijf :p:), morgen stuur ik ook ff een mailtje, cool dat je allemaal hebt geregeld :)
Flipper01
SUPERRR!!

Ik zal binnekort t geld overmaken en het mailtje sturen!!
Wat voor kleur paars is het trouwens?? Zou je hiervan misschien een voorbeel kunnen posten? En zou je ook nog ff een pic van het definitieve ontwerp kunnen posten??
TimeportE
ik stuur ook binnenkort een mailtje en maak het geld over.. echt BETER dat je alles zo hebt geregeld!! trouwens wist die drukker ook ongeveer hoe lang dat drukken gaat duren (kan ik misschien al trots met TA shirt naar IC :):))
Miss Proximus
TimeportE..ik weet niet hoe lang het drukken duurt, maar als het krap wordt wil ik m desnoods mee nemen naar IC hoor! Kun je m dan aantrekken :)

Anywayz :) DIt is de kleur paars ongeveer :)


Dit is t ontwerp voorkant:


Dit is t ontwerp achterkant:


Ennu...Rub_Dub :) Kies je maat maar uit :)

Genoeg info boys? :)

The Groove
Bestelling gemaild :cool:
Dj Alpha
miss p wil je misschien zo vriendelijk zijn om ook de keur blauw te posten? zwart zal ik je besparen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement