|
Het grote hardstyle/hardcore topic (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| jp |

Sporthallen-Zuid :crazy: |
|
|
| Daveje |
sporthallen zuid?
foutje ik zag niet dat de naam er al bij stond :toothless |
|
|
| jp |
| Jazekers. Eigenlijk wel goed dat daar sinds '99 geen feesten meer (mogen) worden gegeven. Dat houdt de legende in stand :o |
|
|
| Daveje |
helaas nooit mee mogen maken..te jong..:confused:
zag laatst op at5 (regionale zender) een item over het favoriete plekje van dj abraxas (party animals e.d) Hij sprak over de elementen straat oftewel de multigroove feesten.. ook nooit mogen maken!:whip: |
|
|
| jp |
| Zucht dat waren tijden. Kan me er geen ruk meer van herinneren :stongue: |
|
|
| Daveje |
| in dit geval een goed teken :o |
|
|
| jp |
| Gewoon naar Pandemonium gaan, dan krijg je een goed idee hoe het vroeger was :) |
|
|
| Daveje |
| was het maar waar.. voetballen op zondag :whip: |
|
|
| jp |
| Vroeger... vroeger gingen we gewoon naar parties en daarna voetballen. Geen probleem hoor :happy2: |
|
|
| Daveje |
| vroegaah!! (was ik nog een klein jochie die te jong was om naar 'house' parties te gaan) :confused: :mad: |
|
|
| jp |
Tja je kan niet alles hebben
Dat voetbal kan best een weekje wachten ;) |
|
|
| Daveje |
| als je in een bier elftal zit wel ja ;) |
|
|
|
|