|
Het grote hardstyle/hardcore topic (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Die line-up van Qlimax mag ook wel eens komen, het feest is volgende maand al |
|
|
| ZZandirt |
disrespect: een veel te duur feestje, zonder dat er namen bekend zijn, maar wèl verkopen.
da's ongeveer hetzelfde als inschrijven op een nieuw type bmw, en (teveel) betalen, zonder dat je weet hoe ie er daadwerkelijk uit gaat zien.... foei toch!!
eerst maar ff de lineup afwachten |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ff streepie weghalen merk ik.......
en NW: in elk land heb je wat anders... vergeet niet dat italie in het verleden nogal wat fascistische trekjes had.....niet zo raar dat het daar dus gewoon naast alle andere merken ligt :D |
Tuurlijk dragen mensen kleding die bij een bepaalde 'groep' past.
Maar in Nederland is het extreem. In italie is alles een beetje meer 'neutraler'. Lacoste gaat in nederland dezelfde kant op als Lonsdale. Snap niet dat die hardcore/hardstyle gasten in kakkerig golfkleding willen lopen. :D mensen van 55+ lopen er in. |
|
|
| jp |
Tja Qlimax is de Sensation van de harde stijlen. En qua visueel spektakel en organisatie is er niets wat in de buurt komt. Dan maken de DJ's ook weinig meer uit want die draaien toch allemaal hetzelfde ;)
Maar goed Qlimax verkoopt 3 weken van te voren al uit en dat is tegenwoordig een zeldzaamheid |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Dan maken de DJ's ook weinig meer uit want die draaien toch allemaal hetzelfde ;)
|
so true.... kinderdeuntjes met een biet eronder.....
zeg roodkapje waar ga je hene boem sh boem sh.... en maar roepen dat ze origineel zijn...:stongue: :stongue: :stongue: :whip: |
|
|
| jp |
| Ik vind alleen Pavo, Pila en The Prophet (alle drie met een P dat kan geen toeval zijn) echt goed draaien, dwz zeggen afwisselend en ook wat leuke classics erbij. De echte hardstyle (2001-2002) is allang vervangen door het verneuken van oude rockclassics en hardcore platen. Gelukkig ziet Q-Dance dat zelf ook in door feesten als Qlubtempo weer te organiseren. Het feit dat er veel technovolk op af komt zegt min of meer wel wat over de kwaliteit van de muziek uit de hardstyle begintijd. |
|
|
| dj_spare |
| wie gaan er allemaal Hakken in de Arena aankomende zaterdag? :D |
|
|
| jp |
Dit zijn de enige 3 geile dellen van heel Project Hardcore met 6000 bezoekers :(

Op Qlimax zal dat een stuk beter zijn :D
Wat is er in de Arena? :conf: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by dj_spare
wie gaan er allemaal Hakken in de Arena aankomende zaterdag? :D |
bedoel je niet die hal die ernaast ligt? |
|
|
| jp |
Ohhh Qlubtempo 2001 at HMH
Ja natuurlijk :D |
|
|
| New Wave |
| JP, ik zei het toch!! Die blonde pornohoofd zit met haar hand aan de vallus van die gast!!! Dat is haar vriend! alle mooi evrouwen hebben met de grootste kneuzen! |
|
|
| jp |
Volgens deze cut-out van het origineel zit ze tussen rits en ingang broekzak ter hoogte van de riem

Z'n pikkie zal ze wel niet helemaal vasthouden maar op 'n minst wordt de eikel effe gestimuleerd. Schande :mad: |
|
|
|
|