return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 
Het grote hardstyle/hardcore topic (pg. 11)
View this Thread in Original format
Cosmic
Om het nog een beetje ontopic te houden:

beste hardstyle platen tot nu toe in 2005:

The Prophet - Carrie
Prophet - Stereo Killa
dj_tony_-_robins_attack-
max_b_grant_-_no_good_2005__the_prophet_rmx
4_navigators_-_good_morning_(dj_vortex_hard_mix)
donkey_rollers_-_donkey_rollers_-_immeasurably
philippe_rochard_meets_nu-pulse_-_the_survivors_of_hardstyle
dj_lukas_-_oh_yeah_(analogic_disturbance_remix)
animal_project_-_trying_task_(ado_and_montorsi_remix)
brennan_and_heart_-_revolution_029-
dj isaac-nobody_likes_the_records_that_you_play
Showtek - Brain Crackin
lock_n_load_-_blow_ya_mind_(dj_zany_remix)
DJ Activator - THE SOUND OF THE BASS (Coca Rmx)
dj_duro_and_the_prophet_-_shizzle_my_dizzle_(brennan_and_heart_remix)-
zatox_-_apocalypse_(hardstyle_mix
Mill And Manuel T - Goliath Forever (Raptor Mix)
derb_-_coole_sau_(dj_isaac_mix)
Daveje
donkey_rollers_-_donkey_rollers_-_immeasurably
:eyespop: :eyespop: :eyespop: beuqt lekker door
Daveje
lekker de dag doorkomen met the prophet live at mysteryland 2005 :crazy:
jp
Luna @ Streetparade 2005 is ook een lekker setje
Muppy
quote:
Originally posted by Cosmic
Om het nog een beetje ontopic te houden:

beste hardstyle platen tot nu toe in 2005:

philippe_rochard_meets_nu-pulse_-_the_survivors_of_hardstyle


is die niet uit 2004?

zit in de liveset van pavo @ defqon 2004...(d8 ik)
Cosmic
quote:
Originally posted by Muppy
is die niet uit 2004?

zit in de liveset van pavo @ defqon 2004...(d8 ik)


Ja, maar ik vond m toch wel t vernoemen waaard:D
New Wave
In November van 1996 liep ik met mijn Rotterdam Terror Corps jas door de amerikaanse douane van Orlando - Florida. Dat kan je vandaag de dag niet meer maken :D
jp
Ben je moslim geworden dan? :toothless
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Ben je moslim geworden dan? :toothless


Ik denk dat ze er automatisch van uit gaan ja. :D
jp
Als moslim kun je beter niet op een hardcorefeest vertonen

New Wave
Ik zal eens even kijken of ik hem nog heb. Maar volgens mij niet meer. Tis onderhand al een classic.
jp
M'n Cenobite shirt uit '96 is ook helemaal verwassen maar zodra de gelegenheid daar is gaat ie gewoon weer aan. Elke keer weer super reacties op dat ding :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 
Privacy Statement