return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Het grote hardstyle/hardcore topic (pg. 4)
View this Thread in Original format
ZZandirt
kenniknie.... pic graag :D

heb goeie ervaringen met Ford. zelf lang een 2.0 sierra gereden met bovenliggende dinges.. en (heeeerlijk...) achterwielaandrijving. (made in germany overigens) en de sierra cosworth behoeft geen introductie.. ben alleen overgestapt met mijn wensen van een 3.0v6 naar een 2.2 (4lijn) turbo GT. heb nl geen aandelen shell...
(royaldutch mother******s:D)

ben ik effe blij dat ik geen bedrijfsbarrel rijd....:D
basd
Tyf dit ook maar weer dicht. Bepaalde mensen weten ook van een nog enigszins serieus opgestart topic weer een prikbord voor alledaagse onzinnigheden te maken. Vind je het gek dat hier nooit meer iets gebeurt..
jp
Ford... :nervous:

Paseo: goedkoop (5000 euro), langzaam en vooral betrouwbaar :D

ZZandirt
ik typte toch echt het engelse equivalent van neukers. nu zie ik sterretjes.... die amstel komt harder aan dan ik dacht :D
jp
i'm teh fukkin stronken :haha:
ZZandirt
quote:
Originally posted by basd
Tyf dit ook maar weer dicht. Bepaalde mensen weten ook van een nog enigszins serieus opgestart topic weer een prikbord voor alledaagse onzinnigheden te maken. Vind je het gek dat hier nooit meer iets gebeurt..

d'r komt er een aandacht tekort...
voorlopig houden wij dit netjes in één thread, nog naast het feit dat JP en ik uberhaupt iets posten...

niet miepen....
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Ford... :nervous:

Paseo: goedkoop (5000 euro), langzaam en vooral betrouwbaar :D



neh thanx..
en om bas een plezier te doen: [ontopic that is]

wel gaaf als je daar een baskist in legt en lekker hardstyle/hardcore draaien....

oftewel een sjonnebak.
dan zie ik liever jouw subje...
jp
Dit is het hardcore topic en wij zijn oude gabbers

Puur on-topic dus whatever we ook zeggen :happy2:
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Dit is het hardcore topic en wij zijn oude gabbers

Puur on-topic dus whatever we ook zeggen :happy2:


toevoeging....: relatief oude gabbers.....

edit: was trouwens meer into Acid. niet gabber.. (for the record)
je weet wel stacker Humanoid etc... altijd gevonden dat "gabber" slecht voor je haar is..
jp
Acid, rave, oldschool, Detroit

Is allemaal prima :toothless

ZZandirt
weet jij van wie de single "can you feel it" kwam destijds....?
voor het eerst sinds jaren weer gehoord bij mijn nieuwe vrienden van deep dish in berlijn... kan niet meer op de naam komen... turn up de bass deel 1 of 2 denk ik.

moet wel voor gek gelopen hebben, bedenk ik nu, met een smiley op mijn rug met een pijl erdoor.... nogal bloederig.... het was ook een :-( whahaa.. (dat tegendraadse is er nog niet uit merk ik...:D)

tijden....:-)
jp
CLS - Can You Feel It?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement