return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Het grote hardstyle/hardcore topic (pg. 7)
View this Thread in Original format
ZZandirt
ben je er ff niet wordt die hele draad volgeluld :D

mijn grootste afweging is niet zozeer de aanschafprijs, meer de kosten om te rijden.....(benzine, wegenbelasting etc) hoe lichter hoe beter, maar dan WEL met vermogen..... choices choices...

en kolkie: je kan alle onderdelen van die auto tot in de derde graad traceren. (als je nog eens wil weten waar bijvoorbeeld het goud/platina in de i/c vandaankomt, dan kan dat..(vraag je eens af wat al die admin. kost :whip: :whip: ))

EN FEESTJES WORDEN INDERDAAD TE DUUR!!! schande..!
(hardcore of niet, het moet wel leuk blijven....)
ZZandirt
quote:
Originally posted by HiGH_NrG

En misschien dat jullie twee elkaar eens zouden kunnen PMen!


maar dan gebeurt hier helemààl niets meer...:D

en jp: door die phonesex heb ik mooi een ziekte overgehouden...

:stongue: :stongue: :stongue:
jp
Nou aids kan het niet zijn want ik ben getest en de doc zei dat de uitslag positief was
Muppy
thats the sound of your brain cracking
ZZandirt
Rabies.....
jp
Die gasten met die vlaggen op hun rug zijn om te kotsen. Neem dat Tweety als tattoo, daar trek je nog leuke vrouwen mee aan
ZZandirt
over dom gesproken....:

Lonsdale (from londen) was de eerste maatschappij die destijds een zwarte atleet sponsorde..... (nog voor ww2)

daar wil je als recht(s)geaarde (semi-)fascist toch niet dood in gevonden worden????


sukkels!!! losers!!!! hersenloze primaten!!!!
New Wave
In italie ligt het gewoon naast de casual kleding in de moderne kledingzaak.
Daar is het hele normale kleding. Wat een vaag land is nederland toch. Vooroordelen gebaseerd op kleding is in nederland echt extreem in vergelijking met andere landen. Absurt gewoon. We zijn echt een raar volk.
jp
Sowieso snap ik niet waarom je een trui aandoet naar een feest, laat staan die binnen nog aanhoudt. met een paar gram speed in je mik loopt je body temperature zo op naar de 50 graden

Vroeger was het voetbal, nu is het rascisme wat de sfeer verpest. En het ligt gewoon aan de muziek die is ook hersenloos (ta ta ta taaaaa ta ta ta ta ta taaaaaaaaaa)

5 november is Pandemonium, dat is ouderwets genieten van de oude sfeer en muziek http://www.pan-demonium.com/
ZZandirt
ff streepie weghalen merk ik.......

en NW: in elk land heb je wat anders... vergeet niet dat italie in het verleden nogal wat fascistische trekjes had.....niet zo raar dat het daar dus gewoon naast alle andere merken ligt :D

jp
Ja maar wacht effe welk land was verantwoordelijk voor 80% van de slavenhandel en heeft apartheid uitgevonden?
ZZandirt
Nederland is altijd al een logistiek landje geweest....: als er wat vervoerd moest worden, dan deden wij dat... :D daarmee zijn me nog niet verantwoordelijk... als er geen afzetmarkt voor was, dan waren we gewoon specerijen uit de oost blijven halen


vwb apartheid hebbie gelijk, (hoewel ook de engelsen daaraan meegeholpen hebben...:D)

maar met onze hedendaagse globale economie (zeg maar eens dat het niet zo is) is er geen plaats meer voor dit soort dingen.. daar komt oorlog van...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement