|
Het grote hardstyle/hardcore topic (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| was dat ook zondagochtend knokken? :thepirate :thepirate |
|
|
| jp |
Nee, er kwam weleens een gast de zaal binnen met een zak pillen en deelde die aan iedereen uit 'zodat jullie allemaal net zo veel plezier hebben als ik'. De hele hal strak en happy. Dat is toch dertien jaar geleden...
Wat een tijd :wtf: |
|
|
| ZZandirt |
whahaa...
vroegah... toen er nog gewoon MDMA in een pilletje zat..
wat een tijd indeed! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
leeft 'ie nog dan?? dacht dat ie al lang opgeheven of verboden zou zijn by now...:D:D
wanneer krijgen we een "parkzicht, the reunion" event????
memories...:cool: :cool: :cool: |
Ben jij al zo oud dan? |
|
|
| jp |
| Oud is een relatief begrip |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by jp
Oud is een relatief begrip |
JP je blijft me verbazen met al die wijsheden... |
|
|
| jp |
Ik zal het niet meer doen, ok?
Maar goed zaterdag is Project Hardcore in de Silverdome te Zoetermeer. Uitgaande van de goede ervaringen van Decibel zal B2S wel een aardig feest neerzetten
De line-up:
De 'bah nieuwe hardcore zaal'
21:00 - 22:30: Demon Queen
21:00 - 22:30: Don Vito
22:30 - 00:00: Korsakoff
00:00 - 00:30: Evil Activities
00:30 - 01:30: Placid K
01:30 - 02:00: Shadowlands Terrorists (ok die wil ik wel zien :D)
02:00 - 03:00: Hard Creation
03:00 - 03:30: Endymion
03:00 - 03:30: Nosferatu
03:30 - 04:30: Paul Elstak
04:30 - 05:00: Catscan
05:00 - 05:50: DNA DJ-Team
05:50 - 06:40: Partyraiser
06:40 - 07:30: Akira
06:40 - 07:30: Drokz
Rave Turbine arena
21:00 - 22:30: Norman
22:30 - 00:00: Uzi
00:00 - 02:00: The Viper
00:00 - 02:00: Vinyl Junk
02:00 - 03:30: Darkraver <--- daar ie ie dan he :p
03:30 - 05:00: Rob & Mc Joe
05:00 - 06:00: Panic
06:00 - 07:00: Chosen Few |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Oud is een relatief begrip |
en herleid dat maar eens naar quantumfysica heren!! |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Ik zal het niet meer doen, ok?
'bah nieuwe hardcore.. '
03:30 - 04:30: Paul Elstak |
zat die niet náást Darkraver in diezelfde kast... (die ze gewoon dicht hadden mogen laten imo...:D )
als je gaat: veel plezier.. en geef die DR een beuk van me! |
|
|
| jp |
| Niet van die moeilijke woorden gebruiken, zeker niet na een halve fles Bacardi |
|
|
| ZZandirt |
Bah cardi???? wtf is er met de teq gebeurt???
mijn ervaring is dat je met teq in je miq (:D en nog wat andere afkortingen) redelijk ver de qf in kan lullen. Het jammer is, dat je je de volgende dag niets meer kan herrinneren dan een knallende koppijn die begon toen je wakker werd.....:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| jp |
| Ik weet niet, stond vanmiddag bij Dirck III en wilde booze hebben. Denk laat eens gek doen en neem bacardi. Nu is rum voor fags maar bezopen wordt je wel van dat spul |
|
|
|
|