|
Het grote hardstyle/hardcore topic (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
dat ziet er al beter uit... maar wel out of financial range...:(
mx-3 (1.8 v6, stampvol electronica) is ook leuk.. lekker knus
weet het nummer nog steeds niet, Godver ?ô♫ can you feeeeelit? ?ô♫♫?ô
:D |
|
|
| ZZandirt |
| geen muziektekens??? dat stond er dus..:-) |
|
|
| jp |
Als de benzineprijzen een euro waren, er geen criminele allochtonen bestonden en de garage groot genoeg was had ik m'n aandelen verkocht en een SVX gekocht. Helaas is onder de huidige omstandigheden het rijden van zo'n auto te duur/risicovol
 |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik zou toch denken dat het hier over hardstyle cq. hardcore zou moeten gaan...
En misschien dat jullie twee elkaar eens zouden kunnen PMen! |
|
|
| jp |
| We bellen al elke dag maar dat draait steeds op telefoonsex uit. Dit is een stuk veiliger communiceren |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Paseo's zijn zoooo passe ;) , maar om nou een Probe te kopen :nervous: .
Humorthread dit trouwens, mits op z'n tijd aangevuld met het ontopics :clown: . |
Paseo's zijn verassend goedkoop met een lage kilometerstand. Alleen vind ik zijn staart te lang. cabine zit net iets te ver naar voren.
Geef mij maar een Evolution R....als ik het geld had:D.
Ben nog steeds aan het kijken voor een toyota celica maar ik zoek toch iets nieuwers. de 2001 serie is nu veel te duur voor mij.
Zit ook te kijken naar een Alfa 156 3.0 V6. Electronica is bagger maar wegligging en ruimte in die bak is subliem.
Nieuwe Seat Leon is getest samen met de andere VW wagens (audi a3, Skoda Octavia en Golf) en hij kwam er als slechtste uit. Jammer want zijn uitsraling heeft wel iets. Alleen jammer dat hij op vele punten slechter is dan de andere VW dochters. Skoda kwam verassend uit d ebus. Hij battlde de Audi A3 op enkele punten. Onverwachts verassend :p
Ontopic: :p
Komt Dr Druiper nu ook weer terug nu deze style weer actueel is op dit forum? :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Komt Dr Druiper nu ook weer terug nu deze style weer actueel is op dit forum? :D |
Ja, en waar is SuL? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Ja, en waar is SuL? |
Die zit nu toch bij: Sweden Terror Corps? |
|
|
| jp |
| Dat hardcore van tegenwoordig... wat een eentonige bende :whip: |
|
|
| Joost |
| Ik zit nog te kijken of ik naar Qlimax ga. Waarschijnlijk wordt geld de storende factor in dit verhaal :nervous: Binnenkort draaitafels aanschaffen, dan is er geen ruimte meer voor feestjes die ruim 80 euro per keer kosten. 46 euro voor een kaartje vind ik echt een beetje te gek worden, ook al was de vorige editie echt vet :eyespop: |
|
|
| New Wave |
JP, dat weet je toch :p
Vroeger was het veel leuker....yadayadayada :p
Gigabites aan ouwe oldskool sets. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
kweet het niet zeker, maar ik denk dat de electronica in een paseo gewoon van de firma Bosch is... (siemens kan ook...) :D
|
Hangt er vanaf waar de auto gebouwd is. Bij europese Toyo's schijnt die meuk idd bij Bosch weg te komen :nervous: terwijl in de japanse toyota's wat vaker spul van Denso e.d. gebruikt wordt (schijnt trouwens aan de hand van het VIN-nummer na te gaan zijn). |
|
|
|
|