return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Het grote hardstyle/hardcore topic (pg. 5)
View this Thread in Original format
ZZandirt
neen.... beluister hem nu...(yak...) heb het vermoeden dat ie ouder dan dat is...
vent schreeuwt: "can you feeeeeel it!!!???" en dan crowd ingemixed... beatje erachter etc...


uit de tijd van "I'll house you" (sample ingemixed door pvd in ewerk fyi)

mzzls..
(en waar zijn je pics heute?? :D
jp
Mass Reaction - Can You Feel The Beat ?
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Mass Reaction - Can You Feel The Beat ?


ben bang van niet.... komer nog wel op terug.... weet niet eens of het nummer wel zo heet.... grrrrr...

ik praat echt over het tijdperk tussen sugarhill gang / little louie vega... pre 90 dus..
TranceFool
Opent ie een topic en gaat hij zelf offtopic lopen lullen, ga dan naar de chill-out thread ofzo :rolleyes:
jp
Hithouse - Jack To The Sound Of The Underground
The Confetti's - Sound Of C
Technotronic - Pump Up The Jam
Deskee - Let There Be House
D-Shake - Yaaah
Fierce Ruling Diva Rubb It In
King B - Back By Dope Demand
808 State - Cubik
Nomad - I Wanna Give You Devotion
Joey Beltram - Energy Flash
Quadrophonia - Quadrophonia
KLF - What Time Is Love
T99 - Anasthasia
Moby - Go
DHS - House Of God
Speedy J - Pull Over
Human Resource - Dominator
Age Of Love - The Age Of Love
Chestnut - Pot Of Gold

89 - 92 rulez :D
kolkiewolkie
Paseo's zijn zoooo passe ;) , maar om nou een Probe te kopen :nervous: .

Humorthread dit trouwens, mits op z'n tijd aangevuld met het ontopics :clown: .
jp
http://events.q-dance.nl/2005-09_10...after/large.php

Q-Base After Film :toocool:
basvh
quote:
Originally posted by jp
http://events.q-dance.nl/2005-09_10...after/large.php

Q-Base After Film :toocool:


Met of zonder bultjes :p


Laatst op een feestje een soort hardstyl classic set gedraaid met oa

second trip
demolition
french kiss (scot P remix)
direct dizko
o fortuna
acid nightmare

heel de tent natuurlijk los
ZZandirt
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Paseo's zijn zoooo passe ;) , maar om nou een Probe te kopen :nervous: .

Humorthread dit trouwens, mits op z'n tijd aangevuld met het ontopics :clown: .


achja, je kan het niet ALTIJD over muziek hebben... :-)

Probe is een compromis. (van Ford) Soort mini Mustang zegmaar....

diegenenen onder ons die wel eens een 5.7liter bigblock op zijn staart hebben getrapt weten over welk gevoel ik het heb....helaas is dat "not done" tegenwoordig... en om nou LPG te gaan rijden??? neh.

en al die electronica kan alleen maar kapot... vandaar geen (moderne) japanner.
kolkiewolkie
:haha:

Liever 100 kg japanse electronica dan 10 kg europese. En zo'n paseo zit ook nauwelijks electronica in, althans, niet meer dan in probe's. Naja, ieder z'n meuk maar een probe komt zeker niet op mijn verlanglijstje voor.

ZZandirt
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
:haha:

Liever 100 kg japanse electronica dan 10 kg europese. En zo'n paseo zit ook nauwelijks electronica in, althans, niet meer dan in probe's. Naja, ieder z'n meuk maar een probe komt zeker niet op mijn verlanglijstje voor.


kweet het niet zeker, maar ik denk dat de electronica in een paseo gewoon van de firma Bosch is... (siemens kan ook...) :D
ik bedoel eigenlijk meer, dat je met al die electronica een storingsgevoelige motor krijgt. (ga maar eens met een gloednieuwe willekeurige auto iets doen wat de CPU niet leuk vindt. Te laag toeren rijden over een paarhonderd kilometer resulteert dan in een kleppenbijstelling die de motor zèlf niet aankan. dan moet de anwb weer komen met een laptop om het ding te resetten..... :(

verder vind ik een probe gewoon een lekker ding. heeft wel iets weg van een stingray... (de enige leuke corvettte)

en nou terug naar muziek, :D:D:D voordat de moraalridders onder ons eisen van JP dat ie de threadnaam wijzigt:whip: :whip:
jp
De electronica in Japanse auto's is van Mitsubishi en Hitachi

Ik heb nog NOOIT een electronische storing in welke van m'n Subaru's dan ook gehad, terwijl ze afgeladen zijn met speeltjes en sensors. Wil je een Ford Probe koop dan liever de Japanse versie ervan (Mitsubishi Eclipse) die er ook nog eens beter uitziet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement