|
Het grote hardstyle/hardcore topic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
trek het je niet aan...:D alles boven de 37 % is "mannedrank!"
fags zijn ook mannen........ al eens aan een engelsman gevraagd:"toss me a fag"? whahaaa |
|
|
| jp |
| Zou best een fag lusten... eventueel gemengd met groen spul |
|
|
| ZZandirt |
| het is groen en het..... |
|
|
| ZZandirt |
jouw plant nognie af??
beetje pokon erbij, wordt je straks extra high :D |
|
|
| jp |
| De plantjes gaan prima. Wil je pics or stfu of zo? |
|
|
| ZZandirt |
zag i klaatst nog.. (toch?) zijn ze erg gegroeid?? voorlopig heb je nog geen zzuperfag... whahaa..
en voordat je picsorstfu gaat roepen... lack of webspace.. :D
maar smaken doettie... gewoon met een amstel :D |
|
|
| jp |
| morgen nieuwe update. beneigenlijk te bezopen om te blowen maar ga toch eentje opsteken :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ben jij al zo oud dan? |
oud genoeg voor parkzicht... whaha
moet zeggen dat dat scene'tje daar niet helemaal mijn ding was... maar wèl vooruitstrevend.. qua uitgaan dan.. hele nieuwe dimensie toen..
vlgs mij ben ik ouwer dan ouwe dwaas, mijn stadsgenoot... ouwer dan jp iig..:D hebbook mooiere auto....:D |
|
|
| jp |
rot op met dat brik (geen idee wat voor barrel het is)
m'n subje is tenminste een klassieker in wording :o |
|
|
| ZZandirt |
*heeft geen auto*
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
wel mijn oog laten vallen (per ongeluk) op 'n probe. maar nog wat duur..:( |
|
|
| jp |
NEVER ever buy a American car
Als ik jouw was... Toyota Paseo... :) |
|
|
|
|