|
[26-12-2005] Armada Night - Melkweg, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| hier las ik net iets over... is er al meer info bekend? |
|
|
| HardKiller |
Armada x-mas night
maandag 26 december 2005
23:00 - 05:00
Melkweg
Amsterdam
€29,-
Line-up
Armin van Buuren
Harry Lemon
Markus Schulz
Franklin
Micha Daniels
Roog
Ziet er vet uit! |
|
|
| BaRTeZ |
| geen ocean diva :conf: :toothless |
|
|
| Mindphaser |
| godver je bent me net voor... hier ga ik dus 200% zeker te weten heen!!! |
|
|
| dj_spare |
| aha ziet er vet uit ja :) alleen dat prijsje zint me niet... ff over nadenken nog |
|
|
| eieregooie |
sja dat is voor mij ook een blok
duur feestje of werken voor 200% |
|
|
| basvh |
Jezus waarom zo duur. wil armin gaan cashen ofzo?
Niet dat ik hier heen zou gaan maar toch. |
|
|
| MaGiK54 |
| Op zich wil ik hiero wel heen, nog nooit in de Melkweg geweest.....helaas moet ik de volgende dag gewoon werken en ik kan opzeker geen vrij krijgen :( |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
Jezus waarom zo duur. wil armin gaan cashen ofzo?
Niet dat ik hier heen zou gaan maar toch. |
melkweg is een dure locatie maar dan nog is het wel prijzig ja want ik neem aan dat die vriendjes van armin ook wel voor een vriendenprijsje draaien ;) |
|
|
| M_Peror |
| Hm juist het feit dat het NIET op de ocean diva is, is op zich al haast een reden om te gaan :) Jammer van die prijs... nog ff HEEL GOED over nadenken :( |
|
|
| emma |
dit is nu eens leuk nieuws en zeer aangename line up :D
Moet even zien of ik hierheen kan gaan, want weekje later heb ik tentamens maar ga alleszinds mijn best doen om erbij te zijn. |
|
|
| @win |
| Tweede kerstdag.. tsja wie weet! :) |
|
|
|
|