return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Trance Energy 2006 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Pjox
Nu är det inte länge kvar. Hoppas ni får det kul :D
MIS
Om dom där tiderna stämmer är det ju lite synd om dom som börjar lira klockan 21.00.Ingen kommer ju hinna in och se dom spela om dom nu inte får för sig att öppna dörrarna tidigare.Oh well,bara bra med fler timmar musik:D
mr_fisken
vart har du läst dom tiderna steve?
SteveTranz4ever
Jag hittade tiderna på ett Hollänskt forum... partyflock.nl
Men fick nyss bekräftat att det inte är den officiella men han trodde den kommer på onsdag typ.

*Raderar posten*
anuga
Känns som tiderna kvittar, det kommer vara fullt upp vilket som och bra musik i alla hörn och kanter ;)
Daniey
quote:
Originally posted by Jeremy H
Du stod redan med i listan? :p


A men , ,ööhh jo! :P

Börjar man bli schizo!!? (jo , det är vi nog ;) )
mr_fisken
från id-t.com

MAINSTAGE
22:00 Ronald van Gelderen
23:00 Cor Fijneman en Mark Norman b2b
0:00 Above and Beyond
1:00 Ernesto vs Bastian live 20 min
1:20 Armin van Buuren
2:50 Johan Gielen plus live 20 min
4:15 PUSH live
4:35 Marcel Woods
5:35 Scot Project
7:00 end


MADHOUSE
22:00 Jean
23:00 Spider
0:00 4 strings
1:30 Jean
3:30 Randy Katana
5:30 Tiddey
7:00 end
MC Lady Bee


ARMADA AREA
22:00 Perry O Neil
23.40 Matthew Dekay
1:20 Judge Jules
3:00 Markus Schulz
4:40 Armin, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
5:10 M.I.K.E DJ
7:00 end
Vizay
känns som att tidsplaneringen blir lättare än tidigare år, dom har verkligen tänkt till :)

en sak e iaf säker, kommer lätt va på mainfloor i början samt se båda armins framträdanden :D
juste, å push live såklart :D
SWE_TRANCE
Japp, håller med om att time-table ser bättre ut i år :)
Såhär kommer min kväll se ut (på ett ungefär):

22:00 Ronald van Gelderen
23:00 Cor Fijneman en Mark Norman b2b
0:00 Above and Beyond
1:00 Ernesto vs Bastian live 20 min
1:20 Armin van Buuren
3:00 Markus Schulz
4:15 PUSH live
4:40 Armin, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
5:10-6:00 M.I.K.E
6:00 Scot Project
SteveTranz4ever
Det är så korta set att man missar ett set varje gång man ska byta golv :D

SteveTranz4ever
Okej bättre sent än aldrig.... jag har många skäl varför det dröjt ett år men va fan nu är den här....

Min TRANCE ENERGY 2005 VIDEO :gsmile:

10:59 lång
drygt 200Mb
Tanka hem via







SteveTranz4ever

Säljes: 1st TRANCE ENERGY 2006 ENTRÉ BILJETT

Om du är intresserad av att köpa den så kontakta mig via dessa alternativ

1) E-mail: [email protected]
2) TC-maila
3) ICQ # 79353639


Först till kvarn !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement