|
Trance Energy 2006 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| Nu är det inte länge kvar. Hoppas ni får det kul :D |
|
|
| MIS |
| Om dom där tiderna stämmer är det ju lite synd om dom som börjar lira klockan 21.00.Ingen kommer ju hinna in och se dom spela om dom nu inte får för sig att öppna dörrarna tidigare.Oh well,bara bra med fler timmar musik:D |
|
|
| mr_fisken |
| vart har du läst dom tiderna steve? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag hittade tiderna på ett Hollänskt forum... partyflock.nl
Men fick nyss bekräftat att det inte är den officiella men han trodde den kommer på onsdag typ.
*Raderar posten* |
|
|
| anuga |
| Känns som tiderna kvittar, det kommer vara fullt upp vilket som och bra musik i alla hörn och kanter ;) |
|
|
| Daniey |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Du stod redan med i listan? :p |
A men , ,ööhh jo! :P
Börjar man bli schizo!!? (jo , det är vi nog ;) ) |
|
|
| mr_fisken |
från id-t.com
MAINSTAGE
22:00 Ronald van Gelderen
23:00 Cor Fijneman en Mark Norman b2b
0:00 Above and Beyond
1:00 Ernesto vs Bastian live 20 min
1:20 Armin van Buuren
2:50 Johan Gielen plus live 20 min
4:15 PUSH live
4:35 Marcel Woods
5:35 Scot Project
7:00 end
MADHOUSE
22:00 Jean
23:00 Spider
0:00 4 strings
1:30 Jean
3:30 Randy Katana
5:30 Tiddey
7:00 end
MC Lady Bee
ARMADA AREA
22:00 Perry O Neil
23.40 Matthew Dekay
1:20 Judge Jules
3:00 Markus Schulz
4:40 Armin, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
5:10 M.I.K.E DJ
7:00 end
|
|
|
| Vizay |
känns som att tidsplaneringen blir lättare än tidigare år, dom har verkligen tänkt till :)
en sak e iaf säker, kommer lätt va på mainfloor i början samt se båda armins framträdanden :D
juste, å push live såklart :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
Japp, håller med om att time-table ser bättre ut i år :)
Såhär kommer min kväll se ut (på ett ungefär):
22:00 Ronald van Gelderen
23:00 Cor Fijneman en Mark Norman b2b
0:00 Above and Beyond
1:00 Ernesto vs Bastian live 20 min
1:20 Armin van Buuren
3:00 Markus Schulz
4:15 PUSH live
4:40 Armin, Remy & Roland Klinkenberg LIVE
5:10-6:00 M.I.K.E
6:00 Scot Project |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Det är så korta set att man missar ett set varje gång man ska byta golv :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Okej bättre sent än aldrig.... jag har många skäl varför det dröjt ett år men va fan nu är den här....
Min TRANCE ENERGY 2005 VIDEO :gsmile:
10:59 lång
drygt 200Mb
Tanka hem via



 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Säljes: 1st TRANCE ENERGY 2006 ENTRÉ BILJETT
Om du är intresserad av att köpa den så kontakta mig via dessa alternativ
1) E-mail: [email protected]
2) TC-maila
3) ICQ # 79353639
Först till kvarn ! |
|
|
|
|