|
Trance Energy 2006 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Daniey
anuga flyg
Cham buss
Daniey buss
Dj_Irish buss
DxMxC
Jeremy H buss
Keddo buss
Kvicket buss
mr_fisken buss
Rikard buss
SWE_TRANCE buss
Staz buss
SteveTranz4ever flyg
Vizay buss
tobo99 buss
MIS Flyg Sas Fredag 18,35
Esset buss
November flyg
Daniey Buss
;) |
Du stod redan med i listan? :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Gissa vem som fått ackreditation (presspass) till TE06 :rolleyes: :gsmile: |
|
|
| mr_fisken |
| Hur gör folk här på ta, kommer ni hyra hotellrum till att vila och duscha i eller struntar ni helt i det?:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Hur gör folk här på ta, kommer ni hyra hotellrum till att vila och duscha i eller struntar ni helt i det?:rolleyes: |
Jag har flygtider så jag itne behöver fixa med sånt... duschar runt 11 på lördag och sen tar jag mig till Arlanda.
Sen flyger jag hem vid 13-tiden på söndagen. |
|
|
| Rikard |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har flygtider så jag itne behöver fixa med sånt... duschar runt 11 på lördag och sen tar jag mig till Arlanda.
Sen flyger jag hem vid 13-tiden på söndagen. |
Avundsjuk. Tranceclubber får boka flygplan nästa gång :( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Rikard
Avundsjuk. Tranceclubber får boka flygplan nästa gång :( |
SweTA får charta ett plan :) |
|
|
| Rikard |
| quote: | Originally posted by reveal
SweTA får charta ett plan :) |
det hade ju inte varit fel alltså, saken är den bara att folk bor så oerhört spritt :) resan till flygplatsen hade väl fördubblat resekostnaden bara (om alla skulle åka från samma) :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
SweTA får charta ett plan :) |
Ja vi hade fått chartra ett privatflyg med 2 mellanlandningar eftersom det bara hade blivit ca. 20 pers och som Rikard sa så är vi så utspridda över riket. |
|
|
| ScuL |
anuga flyg
Cham buss
Daniey buss
Dj_Irish buss
DxMxC
Jeremy H buss
Keddo buss
Kvicket buss
mr_fisken buss
Rikard buss
SWE_TRANCE buss
Staz buss
SteveTranz4ever flyg
Vizay buss
tobo99 buss
MIS Flyg Sas Fredag 18,35
Esset buss
November flyg
Daniey Buss
ScuL cykel
:stongue: nej skojar. jag tar nog bilen. orkar inte cykla 3 mil :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
:stongue: nej skojar. jag tar nog bilen. orkar inte cykla 3 mil :D |
Jävla latmask :toothless |
|
|
| anuga |
Ahhhhhh!!! Kollade precis på deras hemsida, bara skrek ut AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Så sugen jag är nu!!!!! Hela kalaset har gått på under 3000 vilket är ovanligt billigt för mig :D
Flyger från Köpenhamn 14:55
Flyger från Amsterdam 17:00 (eller man kanske hinner med 10:25 flighten)
Förra året gick båda Sensation på mer än 8000 :S |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Hur gör folk här på ta, kommer ni hyra hotellrum till att vila och duscha i eller struntar ni helt i det?:rolleyes: |
Det blir allt vandrarhem i Utrecht här ialf :) |
|
|
|
|