|
Trance Energy 2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| nils |
ok. dryga 800 tur/retur till düsseldorf med ryans flygplan
hur mycket kan dom ta för att åka tåg/buss/taxi 10 mil därefter?
ok, nu spekulerar jag lite om priser (allt smärre överslaget):
flyg samt resa till/från TE - 1300 (?)
inträde - 900 (?)
div (mat, dryck) - 500
= 2700 max (?) |
|
|
| ScuL |
| taxi ungefär 15€ till arnhem. darifrån tåget till Utrecht. (€16 T&R) |
|
|
| mr_fisken |
| biljetten kostar snarare kring 600kr än 900:) |
|
|
| Vizay |
TC släpper sina bussbiljetter om 11 min för er som tänkt boka :)
själv skiter jag i det, om dom inte har vett att vänta 7 dagar till så man vet linan så får det vara... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Vizay
TC släpper sina bussbiljetter om 11 min för er som tänkt boka :)
själv skiter jag i det, om dom inte har vett att vänta 7 dagar till så man vet linan så får det vara... |
Finns en ganska självklar anleding.
Tar biljetterna slut nu på dom 7dagarna så blir det ingen bussresa alls:) Onödigt att chansa... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Finns en ganska självklar anleding.
Tar biljetterna slut nu på dom 7dagarna så blir det ingen bussresa alls:) Onödigt att chansa... |
Vad jag förstått det så har TC något kontrakt med ID&T, där de har 50 biljetter eller vilket antal det nu rör sig om reserverade, så jag tror inte att de kommer stå där utan biljetter... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vad jag förstått det så har TC något kontrakt med ID&T, där de har 50 biljetter eller vilket antal det nu rör sig om reserverade, så jag tror inte att de kommer stå där utan biljetter... |
Så har det varit tidigare år, jag kan inte se varför det inte skulle vara så i år.
Sen har TE aldrig sålt slut redan i december vad jag vet, sensation brukar gå åt men TE brukar finnas kvar ett tag. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vad jag förstått det så har TC något kontrakt med ID&T, där de har 50 biljetter eller vilket antal det nu rör sig om reserverade, så jag tror inte att de kommer stå där utan biljetter... |
Gurgel (tc):
Iom att de släpper biljetterna innan så måste vi anpassa oss, tar biljetterna slut innan vi hinner boka upp en buss så den blir ekonomiskt hållbar så kan vi inte köra resan
Eftersom dom inte vet exakt hur många som vill åka så lär det ju vara så att om dom som nu fyller en buss snabbt måste kunna ha tid att fixa en buss2, det skulle kanske inte gått om man väntade tills linan är släppt för om det bättre än förra året så lär det gå jävligt snabbt. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Bokat å klart 4 biljetter :)
Ser det inte som ett direkt problem att boka nu, även om linan skulle "suga". Lär inte vara några problem att kränga den till nån som precis fyllt 18 sen ändå ;) |
|
|
| mr_fisken |
Bussen betald för mig och cham the dj.. även keddo,staz och kvicket här ifrån ta kommer ta bussen.
Kommer bli galet, säger GALET |
|
|
| zoric |
Läste detta på Ferry Corsten's hemsida i forumet:
"Unfortunately, I will not be a t Trance Energy this year...I hope to make it to Greece instead soon ;-)"
Ingen Ferry enligt honom själv iaf..
Above & Beyond verkar säkrare dock. |
|
|
| Jeremy H |
Verkar som om jag åker TC-buss ner iår igen :)
Sjysst med gemensam förfest-lokal där Irish ska spela ! |
|
|
|
|