|
Trance Energy 2006 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
jag kanske måste svälja det jag skrev innan...
Vilken jävla lina !!!! :eyespop: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
jag kanske måste svälja det jag skrev innan...
Vilken jävla lina !!!! :eyespop: |
Sa ju det! Det lär bli ett av det bästa partyna 2006 kan jag redan nu börja inse ;) |
|
|
| Jeremy H |
Wooo! Det här kommer bli sjukt bra! :D
Åker med TC-buss 2 jag :) |
|
|
| mr_fisken |
Kanske inte lika wow:eek: lina som förra året men jag är helnöjd.
Ser mest fram emot Marcus Schulz och Marcel Woods men det finns mycket annat gott också:D
Blir nog skoj det här:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
steve vad kostade hela resan för dig sist, du flög väl då också?
|
Jag bokade relativt sent förra året men fick tag på en biljett med KLM för runt 1600... Arlanda/Sthlm till Schiphol/Amsterdam.
Förra året gick jag ju även in gratis... Ska se om det går att fixa igen... då slipper jag alla köer + får ett eget skåp att lägga prylar i.
Dock spelar det ingen roll om jag måste köpa en biljett... så säger min nya lön iaf :) |
|
|
| ScuL |
| hm inte dålig men bara trance som jag ser :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Förra året gick jag ju även in gratis... Ska se om det går att fixa igen... då slipper jag alla köer + får ett eget skåp att lägga prylar i.
|
jag vill också! :p vem måste man ligga med för att komma in gratis? :p |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag bokade relativt sent förra året men fick tag på en biljett med KLM för runt 1600... Arlanda/Sthlm till Schiphol/Amsterdam.
Förra året gick jag ju även in gratis... Ska se om det går att fixa igen... då slipper jag alla köer + får ett eget skåp att lägga prylar i.
Dock spelar det ingen roll om jag måste köpa en biljett... så säger min nya lön iaf :) |
Vi åkte ju sas:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Vi åkte ju sas:rolleyes: |
Ja just fan de va de ja... det var när jag flög till IC03 som jag flög med KLM :rolleyes: |
|
|
| Daniey |
Im in! :D
Åker TC buss ner å ser hur det är!
;) |
|
|
| anuga |
Mög, bussbiljetterna tog ju slut innan de han släppas :D
Får flyga istället ;) |
|
|
| DxMxC |
| YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! , tickets är klara..!! , har varit fjärliar i magen hela dagen än så länge när jag fick reda på att allt va klart..!! , åker TC buss ner.. see you there all trance lovers!! |
|
|
|
|