|
Trance Energy 2006 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
18 SWE-TAs
anuga flyg
Cham buss
Daniey buss
Dj_Irish buss
DxMxC
Jeremy H buss
Keddo buss
Kvicket buss
mr_fisken buss
Rikard buss
SWE_TRANCE buss
Staz buss
SteveTranz4ever flyg
Vizay buss
tobo99 buss
MIS
Esset buss
November flyg
:) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Noember, vad har du för flytider ner och så ? Jag flyger ner mitt på dagen den 11e och hem mitt på dagen den 12e... från Arlanda till Schiphol då såklart :) |
Jag beställer biljetterna imorgon tänkte jag.
Återkommer ang det då.. vad betalade du för dina biljetter och vilket bolag åker du med? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by November
Jag beställer biljetterna imorgon tänkte jag.
Återkommer ang det då.. vad betalade du för dina biljetter och vilket bolag åker du med? |
Betalade 1599 dållars från Arlanda med KLM
Flyger ner 12:55
Flyger hem 13:10 |
|
|
| ScuL |
om nån har en extrabiljet kvar som de vill bliv av med :cool:
skulle vilja gå hit för sällskapen men orkar inte betala :rolleyes: |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Betalade 1599 dållars från Arlanda med KLM
Flyger ner 12:55
Flyger hem 13:10 |
Flyger ner 11 Feb 12:55 från Arlanda med KLM.. så vi åker dit samtidigt :)
Däremot hemresan blir av först på måndagen.. Tänkte kika runt lite |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by November
Flyger ner 11 Feb 12:55 från Arlanda med KLM.. så vi åker dit samtidigt :)
Däremot hemresan blir av först på måndagen.. Tänkte kika runt lite |
Ahh coolt... då flyger vi med samma flight... då ses vi på Arlanda helt enkelt :) Ska nog känna igen dig, vi sågs ju nere i Malmö på Tiësto-festen :) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh coolt... då flyger vi med samma flight... då ses vi på Arlanda helt enkelt :) Ska nog känna igen dig, vi sågs ju nere i Malmö på Tiësto-festen :) |
Ja det gjorde vi ju :)
Fast jag tror det var Marco V :p
Kul kul, ses på Arlanda då..
Tror nog jag känner igen dig med :) |
|
|
| Vizay |
det har varit lite snack på TC om att stanna kvar i utrecht den här gången å softa istället för å rusa runt i amsterdam, hur tänkte folket här göra? :)
vet ju någras svar redan men för er som inte hänger på tc.. |
|
|
| MIS |
anuga flyg
Cham buss
Daniey buss
Dj_Irish buss
DxMxC
Jeremy H buss
Keddo buss
Kvicket buss
mr_fisken buss
Rikard buss
SWE_TRANCE buss
Staz buss
SteveTranz4ever flyg
Vizay buss
tobo99 buss
MIS Flyg Sas Fredag 18,35
Esset buss
November flyg
Bara 17 dagar kvar nu:) |
|
|
| lacksesepsotygh |
blir nog sensation för mig istället.
MIS, luleå.. jag som trodde att jag var den nordligaste SWETAn :) |
|
|
| Daniey |
anuga flyg
Cham buss
Daniey buss
Dj_Irish buss
DxMxC
Jeremy H buss
Keddo buss
Kvicket buss
mr_fisken buss
Rikard buss
SWE_TRANCE buss
Staz buss
SteveTranz4ever flyg
Vizay buss
tobo99 buss
MIS Flyg Sas Fredag 18,35
Esset buss
November flyg
Daniey Buss
;) |
|
|
| jofawe |
anuga flyg
Cham buss
Daniey buss
Dj_Irish buss
DxMxC
Jeremy H buss
Keddo buss
Kvicket buss
mr_fisken buss
Rikard buss
SWE_TRANCE buss
Staz buss
SteveTranz4ever flyg
Vizay buss
tobo99 buss
MIS Flyg Sas Fredag 18,35
Esset buss
November flyg
Daniey Buss
Jofawe hemma :( |
|
|
|
|