|
Trance Energy 2006 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
Var/när blir årets sweta-kort på TE då? :D
Brukar vara lagom lätt att samla ihop folket :p |
|
|
| Snowave |
| Tja Steve! tack för bilden på mig och signade skivan från armin =) & då syns vi nog på trance energy kanske med tanke på att det lär ju varea 40000 pers. C ya ! §=o) |
|
|
| Rikard |
| vi kommer ju vara ett gäng i utrecht under dagen antagligen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Snowave
Tja Steve! tack för bilden på mig och signade skivan från armin =) & då syns vi nog på trance energy kanske med tanke på att det lär ju varea 40000 pers. C ya ! §=o) |
Nemas problemas.... Fast det är snarare ca. 30'000 pers =)
Dock så är jag rätt lätt att hitta... Jag står i princip alltid längst fram lite till höger om DJn...
+ Ser DJn bra (även om man nästan får nackspärr :D )
+ Inte så satans jävla högt för det är aldrig högtalare i mitten på ID&T event
+ Inte så trångt faktiskt
- Man kan få nackspärr
- Långt bit att gå om man ska på toan eller till ett annat golv
Faktum är att man springer in i en del människor flera gånger.
Ex-vis så sprang jag in i 2 jag känner flera gånger på Innercity 2003 med 52'000 besökare :) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nemas problemas.... Fast det är snarare ca. 30'000 pers =)
Dock så är jag rätt lätt att hitta... Jag står i princip alltid längst fram lite till höger om DJn...
+ Ser DJn bra (även om man nästan får nackspärr :D )
+ Inte så satans jävla högt för det är aldrig högtalare i mitten på ID&T event
+ Inte så trångt faktiskt
- Man kan få nackspärr
- Långt bit att gå om man ska på toan eller till ett annat golv
Faktum är att man springer in i en del människor flera gånger.
Ex-vis så sprang jag in i 2 jag känner flera gånger på Innercity 2003 med 52'000 besökare :) |
Fan va sjysst!
Då syns vi där då =) |
|
|
| Vizay |
Jahapp dags å börja röra på sig dårå, allt e packat å klart så det återstår bara att växla lite :)
Syns på bussen eller där nere i värsta fall, steve jag ringer la dig imorrn för å kolla vart du befinner dig osv. :) för du skulle väl med i Utrecht å chilla eller hur? :) |
|
|
| jofawe |
Ha så kul nu vänner!
Själv ska jag stanna hemma .. eller tja.. ska ju till estocholmo .. men ändå ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan jag skrev fel... ha ha... brukar stå till vänster...
Höger är go'dag go'dag-handen... vänster är den andra :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
Jahapp dags å börja röra på sig dårå, allt e packat å klart så det återstår bara att växla lite :)
Syns på bussen eller där nere i värsta fall, steve jag ringer la dig imorrn för å kolla vart du befinner dig osv. :) för du skulle väl med i Utrecht å chilla eller hur? :) |
Alltså jag kommer inte röra mig till AMsterdam, jag åker direkt från flygplatsen till Utrecht. Känner 4-5 pers nu som flyger med samma flyg som jag, 1 tom. med samma hem (en kille som köpte min entrébiljett).
Så vi kommer fram till Utrecht ungefär samma tid, fast med olika fortskaffningsmedel då :D
Jag

Ni
 |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag

Ni
|
haha, sluta upp å vara så mallig bara för att du ska vara elajt och flyga :D
Hoppas att du får sitta jämte en 240 kilos bjässe som luktar svett och sover mot din axel :p ;)
Så kan vi andra mysa ihop på bussen..hehe
Om en timma bär det av mot Göteborg och ska dricka lite och umgås med vårat sällskap. Sen bär det av vid 22-tiden söderut :)
Syns i Utrecht alles :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
haha, sluta upp å vara så mallig bara för att du ska vara elajt och flyga :D
Hoppas att du får sitta jämte en 240 kilos bjässe som luktar svett och sover mot din axel :p ;)
Så kan vi andra mysa ihop på bussen..hehe
Om en timma bär det av mot Göteborg och ska dricka lite och umgås med vårat sällskap. Sen bär det av vid 22-tiden söderut :)
Syns i Utrecht alles :D |
Enda jag kommer sakna är myset och snacket :gsmile: |
|
|
|
|