|
Trance Energy 2006 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Alla som legat med de 3 vise männen måste posta en post efter ! |
|
|
| zoric |
| Själv får jag 403 Forbidden :happy2: |
|
|
| anuga |
Mums, ska pilla med seten senare :)
Tackar tackar, Fan va nice det var där nere, bokade precis resa till Sensation :) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Alla som legat med de 3 vise männen måste posta en post efter ! |
Tack det var härligt :toothless |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Tack tack almighty Stiiiiv :D |
|
|
| K-PAXian |
Tafsade på gubben till vänster just. Verkar vara trevlig.
Återkommer efter en session med besked och omdöme. ;) |
|
|
| Rikard |
jag har inte taffsat på någon gubbe... 
Appropå gubbar, var det någon annan än jag som råkade på bananmannen?
En kille i blå tröjja som det stod "Nature One" på ryggen, hade kolsvarta glasögon och var allmänt jättehyper :D Han gick fram till mig och tryckte bananen i magen på mig å tittade djupt in i mina ögon och sa:
-"Hands up, give me all your drugs!" |
|
|
| DjAviander |
Taffsat på mittengubben för att se vad jag missade :)
Me <3 Stiv :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kolla vilken glad gubbe ---> undrar vad som händer om man högerklickar och väljer spara mål som på den ???
Tror jag såg han hångla med Markus Schulz på TE'06
Vad tror ni ? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kolla vilken glad gubbe ---> undrar vad som händer om man högerklickar och väljer spara mål som på den ???
Tror jag såg han hångla med Markus Schulz på TE'06
Vad tror ni ? |
jag hörde nått om det också! :P
(tack steve ;)) |
|
|
|
|