return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Trance Energy 2006 (pg. 13)
View this Thread in Original format
zoric
Jag måste säga att Johan Gielen spelade ett ganska bra set, jag är verkligen imponerad av hans nya låt, Magnitude den är fan riktigt bra! :toothless
SteveTranz4ever
Om du klickar på den här gubben så kan du "inte" tanka hem Johan Gielens live-set
Vizay
quote:
Originally posted by mr_fisken
Btw var det någon som såg vad som hände när typ 20vakter kom rusande i fullfart på main?


jag skulle gissa att det var för att hjälpa en kille ut från toan i rullstol. Hann aldrig uppfatta om han satt i rullstol från början eller om han ramlade där inne å typ bröt något. Det var iaf bra många vakter som kom och tryckte bort alla som skulle in och ut.
jp
300 pics Trance Energy (zipped):

host 1: [[ LINK REMOVED ]]


Host 2: http://www.yourfilehost.com/media.p...06_300_PICS.zip

Host 3: http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=...AN0APCS96X3FMXN
mr_fisken
Det har kommit en videosnutt från id-t.

mms://media.hosting.nob.nl/dutchview/id-t/tranceenergy2006.wmv
November
Måste bara säga att jag var helnöjd och rejält utpumpad efter detta :p

När vi kom till Utrecht tog det oss en evighet att hitta det fiiina vandrarhemmet vi bokat via internet.
Halvägs dit fick vi vända för att möta upp några TCfolk som ville låna dusch.. Framme vid stationen insåg vi att dom redan gått. Så då var det bara ranta tillbaka..
Hittade gjorde vi och det fiiina vandrarhemmet visade sig vara stökigt, oorganiserat och förfallet. Det första vi mötte var en halvtokig tysk som bad oss gå upp för trappan och in till "receptionen".
Vi klev över kilometersvis med tvätt och kom in i ngn slags samlingsrum som var knökfullt med folk..
Efter en stund kom vi underfund med att TCpojkarna redan hittat dit :eyes: Dom såg rätt förvirrade ut :stongue:
Vi kom också underfund med att våran fina bokning inte existerade :whip:
Men vi fick löfte om att "hänga" där så mycket vi ville och äta hur mycket vi ville.. Vilket var riktigt schysst :)
Dom sa också att vi troligtvis kunde få ett rum på morgonen eftersom några troligtvis åkte tidigt.
När vi kom dit vi halv åtta sov alla.. Vi satt i trappan och sov...
Efter stund kom den halvtokiga tysken och bäddade i en skrubb med hål i tak och golv på två rätt skitiga madrasser.. :nervous:
Rummet var iskallt och vi sov med ytterkläder och skor på med varsin badrock som täcke :haha:

Anyways..
Trance Energy var asgrymt!
Ernesto & Bastian var skitkul att se om man bortser från alldeles för mycket bas som fick det att vibrera i hela bröstkorgen..
Armin var mycket bättre än vad jag förväntat mig :)
Push och Scot Project var bara fööör bra!
Johan Gielen var eg inget jag tyckte var ngt vidare.. :clown:
Marcel Woods blev lite av en besvikelse men fyrverkerier är ju alltid kul :tongue3

Lita på att jag åker nästa år med :gsmile:
SteveTranz4ever
Vill nån att jag postar en gubbe som man inte får klicka på för då får man hem ett set med AVB ????

Har även Ronald Van Gelderen & Cor Fijneman vs. Mark Norman hemma nu :D
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vill nån att jag postar en gubbe som man inte får klicka på för då får man hem ett set med AVB ????

Har även Ronald Van Gelderen & Cor Fijneman vs. Mark Norman hemma nu :D



Oj.. en sån gubbe låter ju ganska intressant.. kanske 3 gubbar? :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vill nån att jag postar en gubbe som man inte får klicka på för då får man hem ett set med AVB ????

Har även Ronald Van Gelderen & Cor Fijneman vs. Mark Norman hemma nu :D


Ja tack :crazy:
SteveTranz4ever
Fixar å donar.... BRB

BTW. RVG var visst den officiella TE06 CDn


[edit] Har ni hört den där om de 3 vise männen ?


Taffsa bara på en gubbe i taget & låt dom bara gå lagret runt här på SWETA :D

jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Taffsa bara på en gubbe i taget & låt dom bara gå lagret runt här på SWETA :D



har jag sagt hur mycket jag älskar dig stefan? :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
har jag sagt hur mycket jag älskar dig stefan? :)

Bara när vi ligger med varandra men då kallar du mig för Gud :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement