|
Trance Energy 2006 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| I morgon ska lineupen komma, känns som det blir många djs man redan sett tyvärr men hoppas yoji eller nån annan lustig figur kommer spela. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Innan jag sett linan så kan jag säga att jag funderar på att bryta en vana... vanan att dra på TE... '03 '04 '05... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Innan jag sett linan så kan jag säga att jag funderar på att bryta en vana... vanan att dra på TE... '03 '04 '05... |
Är det inte värt att komma ner o se våran Irish på förfesten då? ;) |
|
|
| DxMxC |
| SteveTranz4ever: Är TE inget o hänga i granen menar du? , har själv aldrig varit på nått evengemang av "denna" kaliber så tror du man skulle bli missnöjd? , musikmässigt kan man ju ALLTID bli missnöjd men om man ser till helheten vad rankar du TE på en skala 0-10 ? |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Är det inte värt att komma ner o se våran Irish på förfesten då? ;) |
Just det Steve, va fan! :D
Se nu till att släpa ditt arsle med på bussen ok? :)
Jag ser väldans mycket fram emot detta. Har aldrig satt min fot i Holland innan :p |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Just det Steve, va fan! :D
Se nu till att släpa ditt arsle med på bussen ok? :)
Jag ser väldans mycket fram emot detta. Har aldrig satt min fot i Holland innan :p |
Jag ska fan med nu :D
Ska sitta bänkad vid datorn och beställa :D
Super nice att den extra bussen går via Malmö, hade varit problem för mig annars.
Detta lär bli fett!!! Har hört lite om vem som e bokade och jag blev happy  |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by anuga
Jag ska fan med nu :D
Ska sitta bänkad vid datorn och beställa :D
Super nice att den extra bussen går via Malmö, hade varit problem för mig annars.
Detta lär bli fett!!! Har hört lite om vem som e bokade och jag blev happy |
tell mee!! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by DxMxC
SteveTranz4ever: Är TE inget o hänga i granen menar du? , har själv aldrig varit på nått evengemang av "denna" kaliber så tror du man skulle bli missnöjd? , musikmässigt kan man ju ALLTID bli missnöjd men om man ser till helheten vad rankar du TE på en skala 0-10 ? |
Du kan hänga så mycket saker i granen att den välter för diggar du trance så finns det inte många grymmare fester tror jag:) säger en 9a iaf |
|
|
| anuga |
Linan släpps om 4 timmar, Marcel e med hehehe, och några mer hårdingar.
En plats över på första bussen för någon som vill ha den... Steve Typ ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DxMxC
SteveTranz4ever: Är TE inget o hänga i granen menar du? , har själv aldrig varit på nått evengemang av "denna" kaliber så tror du man skulle bli missnöjd? , musikmässigt kan man ju ALLTID bli missnöjd men om man ser till helheten vad rankar du TE på en skala 0-10 ? |
Har vart på fest i Holland 5 ggr nu och de bästa festerna har vart TE... Svarar det på din fråga ;)
TE03 var den bästa utlandsfesten jag vart på... musikmässigt var det grymt som satan, har faktiskt inte dansat lika mycket som då till dags datum. Hade tom. vatten i mina knän efteråt.
Nåt som fortfarande får mig att rysa av välbehag är att kolla TE03 DVDn... sån grym feeling !
Skulle jag nu ändå haka på så flyger jag ner igen, ner några timmar innan och hem några timmar efter.
Perfekt första utlandsfest ! Speciellt om ni diggar trance !
Men var beredd på att ni som Svenskar kommer vara dem som dansar mest av alla trotts att ni inte tar några droger !
Memories '03:
Tomcraft
Kai Tracid
Gielen
Cosmic Gate |
|
|
| DxMxC |
SteveTranz4ever: Tack för infon..! , blev ju typ tokladdad nu..!! =)
Hoppas bara på en bra lineup nu.. |
|
|
| Vizay |
Linan släppt, saxat från t.nu
Inte helt dålig lina, man kanske skulle skaffa en biljett å boka flyg trots allt :)
Eller kanske boka in sig på buss nr. 2, hmm hmm hmm
steve vad kostade hela resan för dig sist, du flög väl då också?
Line up Trance Energy 2006:
Mainstage:
Armin van Buuren
Ernesto vs Bastian
Mark Norman vs Cor Fijneman
Push (Live)
Johan Gielen
Marcel Woods
Above & Beyond
Ronald van Gelderen
Armada Area
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin (Live)
Madhouse Stage:
Tiddy
4 Strings
Spider
Randy Katana
Jean |
|
|
|
|