|
De Grootste Belg (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| Eva pauwels for teh win 1!! |
|
|
| Synthesia |
Den dezen hier:
Koning Leopold II
Mag misschien een grote moordenaar zijn geweest in Congo maar het is dankzij hem (voor een groot stuk toch) dat Belgie zo rijk is geworden en dat we daarvan nu kunnen genieten en zoveel welvaart hebben :)
Mja..om fier op te zijn is wat anders..toch niet echt mijn favoriete Belg...
Anders wie nog,.. misschien M.I.K.E. :)
..of ja den pooley he :p |
|
|
| Sh!fty |
| hoe kunde nu ne coureur vergelijken met ieamand die levens redde zoals damiaan of z'n leven op het spel zette als ambiorix |
|
|
| Synthesia |
| ^^Idd. Zou Lance Armstrong in de 'Top100 Americans' lijst zitten? :p Of Miguel Indurain in die van Spanje |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Zolang het maar ni Merckx wordt. |
Feit. Vesalius |
|
|
| Synthesia |
| Gaston Berghmans :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Mag misschien een grote moordenaar zijn geweest in Congo maar het is dankzij hem (voor een groot stuk toch) dat Belgie zo rijk is geworden en dat we daarvan nu kunnen genieten en zoveel welvaart hebben :)
|
Err... |
|
|
| Synthesia |
| T'is toch waar he :/ |
|
|
| mrcanon |
| Moesten ze nog al geleefd hebben dan kon ge ze allemaal naast elkaar gezet hebben en dan zag ge schone wie de grootsten Belg is :D |
|
|
| Kaidreas |
geeft mij ook maar de mercator. zonder hem was er ook ws geen gps systeem (alle beetje overdreven natuurlijk, iemand zal er natuurlijk wel opkomen e)
en ik volg de flock.. geen eddy op 1
al die dingen won hij voor zichzelf en niet voor de belgen |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en ik volg de flock.. geen eddy op 1
al die dingen won hij voor zichzelf en niet voor de belgen |
mss zouden we toch beter op eddy stemmen, krijgen we mss nog gratis velo's, vraag keer of ie der kan maken mee BETA op :D, kziet al staan op het kader: tranceaddict.com :p |
|
|
|
|