return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
De Grootste Belg (pg. 3)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by Synthesia
Mag misschien een grote moordenaar zijn geweest in Congo maar het is dankzij hem (voor een groot stuk toch) dat Belgie zo rijk is geworden en dat we daarvan nu kunnen genieten en zoveel welvaart hebben :)


Moest Hitler er niet geweest zijn, waren de Amerikanen hier nooit geweest, niks kapitalisme, en dan waren we misschien ondertussen allemaal arme communisten ofzo .. :o


Leopold II = moordenaar = bad mkay
Een volk uitbuiten vind ik niet echt een reden om Grootste Belg te worden.


Ik stem dan maar op "geen interesse", omdat ik er niet tussen sta. :(
Kaidreas
beta-party

line-up:
DJ eddy
know for his remix of Cosmic gate-racecar driver (eddy's racevlo driver remix)



@real: kvind met communisme niet verkeerd, het wordt gewoon slecht toegepast :)
Synthesia
quote:
Originally posted by Real
Moest Hitler er niet geweest zijn, waren de Amerikanen hier nooit geweest, niks kapitalisme, en dan waren we misschien ondertussen allemaal arme communisten ofzo .. :o


Leopold II = moordenaar = bad mkay
Een volk uitbuiten vind ik niet echt een reden om Grootste Belg te worden.


Ik stem dan maar op "geen interesse", omdat ik er niet tussen sta. :(


Niet al te serieus nemen he, hence die smileys dertussen. Mja zoals ik al zei grootste Belg zeker niet...maar moest hij niet hebben gedaan wat hij had gedaan ja dan hadden we misschien nu toch niet zo een welvaart, dus draai het of keer het zoals je wilt maar hij heeft misschien toch in de geschiedenis het meest gedaan voor Belgie - who triestig het ook moge zijn. Da's geen opinie van mij maar een feit he.

:)
Synthesia
quote:
Originally posted by Kaidreas
@real: kvind met communisme niet verkeerd, het wordt gewoon slecht toegepast :)


Agree. Het is een idealisme, maar veel te onrealistisch voor deze wereld.
Tiger777
quote:
Originally posted by Kaidreas
@real: kvind met communisme niet verkeerd, het wordt gewoon slecht toegepast :)

Oh brr neen, communisme zegt dat iedereen gelijk is, dat iedereen moet wonen in dezelfde huizen, gekleed moet zijn in dezelfde kleren..enzo.

Ziet maar nekeer naar de grote variatie in de russische woonfaciliteiten. Allemaal hetzelfde, enkel door de nummerkes weet ge welken blok ge moet binnengaan om u gezellig appartementje te vinden.
Real
quote:
Originally posted by Kaidreas
@real: kvind met communisme niet verkeerd, het wordt gewoon slecht toegepast :)

Ieder z'n mening. ;)

Maar ge hebt wel ergens gelijk.


quote:
Originally posted by Synthesia
Niet al te serieus nemen he, hence die smileys dertussen. Mja zoals ik al zei grootste Belg zeker niet...maar moest hij niet hebben gedaan wat hij had gedaan ja dan hadden we misschien nu toch niet zo een welvaart, dus draai het of keer het zoals je wilt maar hij heeft misschien toch in de geschiedenis het meest gedaan voor Belgie - who triestig het ook moge zijn. Da's geen opinie van mij maar een feit he.

:)

Weet ik wel hoor. :)
Als ik trouwens op iemand _moest_ stemmen, zou het waarschijnlijk Merckx zijn. En die heeft niks gedaan buiten de wielersport gedomineerd. :) Morja, da's gewoon iemand waar ge echt trots op kunt zijn.
Synthesia
quote:
Originally posted by Tiger777
communisme zegt dat iedereen gelijk is


Nee ook niet 100% correct hoor, communisme is eerder dat iedereen gelijk staat voor de wet en ten opzichte van mekaar. En voor gedeeltelijk die reden is het onrealistisch want hoe kan dit toepasbaar zijn als niet iedereen gelijk is. T'zijn allemaal mooie ideeen voor in een ideale wereld..

En k'geef u gelijk voor de rest
Synthesia
quote:
Originally posted by Real
Weet ik wel hoor. :)
Als ik trouwens op iemand _moest_ stemmen, zou het waarschijnlijk Merckx zijn. En die heeft niks gedaan buiten de wielersport gedomineerd. :) Morja, da's gewoon iemand waar ge echt trots op kunt zijn.


Idd :D
Tiger777
Mja, das ook de essentie van de belgische grondwet eh... Maar ja, ge hebt gelijk, in de realiteit is dat nooit toepasbaar natuurlijk.
Synthesia
Soz k'was ook niet volledig juist,

Def: ideologie gericht op een stelsel van gemeenschappelijk bezit van productie- en consumptiemiddelen

Gladius
enorm dom concept vind ik. waarom moet er nu een 'grootste' belg worden gekozen eigenlijk? zijn we aan het einde van een tijdperk ofzow?
laatste optie dus =)
Shadowkid
Uit die lijst heb ik voor Vesalius gekozen. En zoals anderen al zeiden, Merckx heeft wel veel gepresteerd maar dat is toch niet zoals Ambiorix, Vesalius of Mercator. Kvind een sportman in zo'n lijstje maar raar eigelijk.

En ik vraag mij ook wel af waarom ze nu 'de grootste belg' moeten verkiezen. Precies of er kunnen geen 'grote belgen' meer komen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement