return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
De Grootste Belg (pg. 8)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by Kelly*
wanneer gaan ze hier eindelijk dienen naam is veranderen naar Pooley-addict? Wordt wel tijd zenne..... of ik zen weg!!!! :whip:

:o

woooooooowh... het laatste dat we nodig hebben is toch wel een uber pooley alliance.
als dat er staat aan te komen.. ga ik jack terug opzoeken :D
CygnusX
Morgenavond om 20u50 is het de grote finale op Canvas.

Ik heb ondertussen alle afleveringen bekeken en er steken er 3 bovenuit voor mij :
- Damiaan : omdat hij zijn leven heeft gegeven voor anderen en vooral de manier waarop.
- Paul Jansen : de Vesalius of Mercator van deze tijd, maar dan nog straffer. Zijn echte bekendheid moet nog komen denk ik.
- Merckx : op hem is de gemiddelde Belg het meest trots volgens mij. Superlatieven schieten tekort :)
The_G0dfather
eddy for the win

en ambiorix tweedes, peis dat dat ook nog een grof manneke was :D
Tiger777
kebet ni gezien, ma van wat ik nog van vroeger weet, is dat ambiorix feitelek wel e kluutzaksken was. Hij had aan de romeinen zijn woord gegeven daze mochten passeren over zen terrein zonder aangevallen te worden. Ter goedder trouw gingen de romeinen in colonne (vechters voorraan, gewonden en logistiek achteraan). Als ze tussen 2 heuvels waren viel de vuil ros aan in de rug. Tof menneken :clown:

Nu moe'k wel zeggen da'k dazelfde jaar zwaar buisde op latijn, dus van 10/9 heb ik da allemaal verkeerd begrepen :happy2:
The_G0dfather
't wordt iig beter dan die in Holland :haha:
Bertn
en niet te vergeten (laat ik eens met mijzelf stoefen:D ): ik heb meegewerkt met die programma's!:p
jp
quote:
Originally posted by The_G0dfather
't wordt iig beter dan die in Holland :haha:


De kaalste Nederlander :tongue2
Ultravibe!
Wie wordt er in Belgium eigenlijk gezien als de beste Belgische voetballer ooit?
djcresto
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Wie wordt er in Belgium eigenlijk gezien als de beste Belgische voetballer ooit?


van himst denk ik, nie?
Antony
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Wie wordt er in Belgium eigenlijk gezien als de beste Belgische voetballer ooit?


Pfaff :D

andere genomineerden: Nilis, Van Himst ?

Antony
quote:

1954 Henri Coppens Beerschot AC Belg
1955 Alfons Van Brandt Lierse SK Belg
1956 Victor Mees Antwerp FC Belg
1957 Armand Jurion RSC Anderlecht Belg
1958 Roland Storme AA Gent Belg
1959 Lucien Olieslagers Lierse SK Belg
1960 Paul Van Himst RSC Anderlecht Belg
1961 Paul Van Himst RSC Anderlecht Belg
1962 Armand Jurion RSC Anderlecht Belg
1963 Jean Nicolay Standard CL Belg
1964 Wilfried Puis RSC Anderlecht Belg
1965 Paul Van Himst RSC Anderlecht Belg
1966 Wilfried Van Moer Antwerp FC Belg
1967 Fernad Boone Club Brugge Belg
1968 Odilon Polleunis Sint-Truiden VV Belg
1969 Wilfried Van Moer Standard CL Belg
1970 Wilfried Van Moer Standard CL Belg
1971 Erwin Van Den Daele Club Brugge Belg
1972 Christian Piot Standard CL Belg
1973 Maurice Martens Racing White Belg
1974 Paul Van Himst RSC Anderlecht Belg


1977 Julien Cools Club Brugge Belg
1978 Jean-Marie Pfaff SK Beveren Belg
1979 Jean Janssens SK Beveren Belg
1980 Jan Ceulemans Club Brugge Belg
1981 Erwin Vandenbergh Lierse SK Belg
1982 Eric Gerets Standard CL Belg
1983 Franky Vercauteren RSC Anderlecht Belg
1984 Enzo Scifo RSC Anderlecht Belg
1985 Jan Ceulemans Club Brugge Belg
1986 Jan Ceulemans Club Brugge Belg
1987 Michel Preud Homme KV Mechelen Belg
1988 Leo Clijsters KV Mechelen Belg
1989 Michel Preud Homme KV Mechelen Belg
1990 Franky Van der Elst Club Brugge Belg
1991 Marc De Gryse RSC Anderlecht Belg
1992 Philippe Albert KV Mechelen- RSC Anderlecht Belg

1994 Gilles de Bilde Eendracht Aalst Belg

1996 Franky Van der Elst Club Brugge Belg


1999 Lorenzo Staelens RSC Anderlecht Belg

2001 Wesley Sonck RC Genk Belg
2002 Timmy Simons Club Brugge Belg

2004 Vincent Kompany RSC Anderlecht Belg


Gouden Schoen winnaars, heb de buitenlanders ertussenuit gehaald. denk dat Van Himst wint inderdaad :p
Ultravibe!
quote:
Originally posted by Antony
Gouden Schoen winnaars, heb de buitenlanders ertussenuit gehaald. denk dat Van Himst wint inderdaad :p


Haha, ok! Nilis vond ik persoonlijk wel magistraal in zijn PSV tijd.:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement