return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
De Grootste Belg (pg. 6)
View this Thread in Original format
New Wave
Boeit me trouwens geen reet wie 'de grootste' is. de grootste klootzak vind ik trouwens Bush. :)
djcresto
quote:
Originally posted by New Wave
Boeit me trouwens geen reet wie 'de grootste' is. de grootste klootzak vind ik trouwens Bush. :)


die is alleszins veel rechtser dan Fortuyn en helemaal niet zo slim.
Tiger777
noooooo eddy merckx is aant winne :(
Xilver
Wielrennen is voor janetten
Tiger777
gelijk tom boonen
New Wave
quote:
Originally posted by Xilver
Wielrennen is voor janetten


WTF is voor jouw niet voor janetten?!? Staken, wielrennen. Voetbal ook? Moet jij niet een keer uit de kast komen?
Tiger777
Hier voel ik weer rellen aankomen:rolleyes:

oké dage is graag op de fiets zit, daar kan ik inkomen.. maar hoe ge der iet aan hebt om uren aan een stuk naar fietsende mensen kunt zien ontgaat mij toch.. mja, ik heb geen sportiviteit in mij zeker :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by Tiger777
Hier voel ik weer rellen aankomen:rolleyes:


Neu, ik hoef helemaal niet te rellen met Xilver. Daar heb ik jou en Toni_d2 voor. Vind die opmerking alleen zo dom.
Tiger777
'da is veu janette' wilt zeggen 'ik haat wielrennen' en da mag toch van u, of ni?
Xilver
Mwehehehehe

Op uw paard zitten is ook voor janetten :p

Xilver
ahja

en voetbal ook...
Bertn
en staken!






:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement