|
De Grootste Belg (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
Diene Jansen mag het van mij ook worden, alhoewel... hij heeft zijn bedrijf aan de Amerikanen verkocht :whip:
in die zelfde orde vinnik dat ook Frère mag genomineerd worden, hoewel diene ook wel wa stront tegen zijne knikker heeft hangen. :rolleyes: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bertn
en niet te vergeten (laat ik eens met mijzelf stoefen:D ): ik heb meegewerkt met die programma's!:p |
Cool :) Wat hield het precies in? |
|
|
| Push2005 |
Pff;
De grootste Belg is Jean-Pierre Van Rossem en die staat er nie eens bij :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Pff;
De grootste Belg is Jean-Pierre Van Rossem en die staat er nie eens bij :o |
nee, das de dikste |
|
|
| CygnusX |
Plaatsen 4 tot 10 zijn bekend gemaakt.
10.Conscience
9.Rubens
8.Mercator
7.Brel
6.Vesalius
5.Daens
4.Ambiorix
Die 7 vallen af en de volgorde van de top 3 volgt over een uur :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Pfff, it better not be Merckx... |
|
|
| New Wave |
| Stata Belle Perez niet bij de opties? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Pfff, it better not be Merckx... |
Nee, waarschijnlijk wordt het
1. Janssen
2. Damiaan
3. Merckx |
|
|
| The_G0dfather |
| EDDY EDDY EDDY |
|
|
| Jasperovitsj |
| Pater Damiaan for teh win!! |
|
|
| CygnusX |
10.Conscience
9.Rubens
8.Mercator
7.Brel
6.Vesalius
5.Daens
4.Ambiorix
3.Merckx
2.Janssen
1.Damiaan
Tis een mooie top 10 vind ik :) |
|
|
| Bertn |
| damiaan? die had toch evenveel goeie als slechte kanten hoor... |
|
|
|
|