|
De Grootste Belg (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Xilver
ahja
en voetbal ook... |
en tennis?:conf: |
|
|
| Bertn |
| das voor trutten!:p |
|
|
| New Wave |
| Alle belgen zijn janetten. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by New Wave
Alle belgen zijn janetten. |
Als alles ier voor janetten is, wa zitte gij ier dan bijgod op da forum? :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Als alles ier voor janetten is, wa zitte gij ier dan bijgod op da forum? :p |
Ik ben nederlander, ik heb niets met jullie te maken. :D Een kat in een hondenasiel is toch ook niet meteen een hond. :) |
|
|
| mrcanon |
| nee das ofwel een kat zonder gps, ofwel een heel domme :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mrcanon
nee das ofwel een kat zonder gps, ofwel een heel domme :D |
Of kattenasiel was vol. :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wielrennen is voor janetten |
coifeur van men voeten ga nog wa met u stuk klodde opel ronddrasje
:p |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Als alles ier voor janetten is, wa zitte gij ier dan bijgod op da forum? :p |
Voor mij tiens, wie niet. |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
Voor mij tiens, wie niet. |
wanneer gaan ze hier eindelijk dienen naam is veranderen naar Pooley-addict? Wordt wel tijd zenne..... of ik zen weg!!!! :whip:
:o |
|
|
| Tiger777 |
| misschien zitten hier wel janetten voor pooley :conf: :stongue: |
|
|
| Antony |
Prins Laurent
Frank Verstraeten
Eva Pauwels
Didier M'Benga
Pieter Loridon
Sam Goris
...
of toch maar... Ambiorix |
|
|
|
|