return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
RoomService Tråden (pg. 10)
View this Thread in Original format
Aendy
Mitt senaste projekt i kategorin tidsfördriv. Entrén till min lägenhet ser numera ut så här:






.
Laszlo
Very nice!
Pjox
Välldigt snyggt överlag och välldigt snyggt med skorna hängandes.
Känns lite som dagis, fast snyggare :D ;)
jofawe
Snyggt Aendy!

Rätt snygg brytare du har med, Eljo Senso .. maffigt!
Inte många som tänker på att det gör rätt mycket om man byter dem..
Akia
Ja, verkligen snyggt! Och vågat!
Aendy
quote:
Originally posted by Akia
Ja, verkligen snyggt! Och vågat!


Oj? Vågat, på vilket vis?
Laszlo
hon är ju inte ens näck! :conf:

:D
Akia
Inte bilden :D , den är smakfull. Jag menar att våga göra nåt sånt på en vägg, skulle själv vara rädd för att det blev fel eller fult. ...Så mina väggar har inget, inte ens tapeter :toothless
Aendy
quote:
Originally posted by Akia
Inte bilden :D , den är smakfull. Jag menar att våga göra nåt sånt på en vägg, skulle själv vara rädd för att det blev fel eller fult. ...Så mina väggar har inget, inte ens tapeter :toothless


Det går ju att måla över :) Jag tycker det är bättre än tavlor och roligare än tapeter, sen blir ju lägenheten betydligt mer personlig. Fast man får hejda sig, det kan bli för mycket av det goda om man brassar på med målningar...
Jeremy H
Snyggt och originellt :)

Akia
Absolut bättre än tavlor och tapeter! Jag kulle också måla om jag kunde.
Aendy
quote:
Originally posted by Akia
Absolut bättre än tavlor och tapeter! Jag kulle också måla om jag kunde.


Jag kan absolut inte måla, dock är jag bra på att hålla mig innanför linjen i en målarbok och det är allt som krävs i princip: http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=3242
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement