return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
RoomService Tråden (pg. 4)
View this Thread in Original format
Laszlo
Såhär ser mitt ut, för er som undrar (taget för 1½ år sedan, bor i mindre lya nu):



svinenkelt, och det är snyggt...däremot har jag börjat tröttna på denna tavlan så det får bli ett nytt motiv snart...
mr_fisken
Fick tag på en oh-projektor via syrrans skola och har en bild jag ska testa ifall den blir bra. Undrar om man kan skriva ut direkt på oh-papper:rolleyes:

Nästa helg smäller det förhoppningsvis :)
reveal
quote:
Originally posted by mr_fisken
Undrar om man kan skriva ut direkt på oh-papper:rolleyes:


Det beror på skrivaren, men jag råder dig att INTE testa. Ta istället reda på ifall det går i din skrivare, så du helt säkert vet ifall det går eller inte. Jag tror även det kan bero på vilken sorts plastfilm man använder. Jag tror vidare att det är bättre att skriva ut på vanlig papper, sen kopiera det till OH, har för mig att kopiatorer oftare klarar OH nämligen.

Det som kan hända om det inte fungerar är att plastfilemn smälter inne i skrivaren. Händer det får du nog köpa en ny skrivare...
Funfrock
Finns särskilt OH-papper för bläckskrivare, vet dock inte hur det är med laser
mr_fisken
Äsh jag kan kopiera det på jobbet. Är väl bara att lägga oh-pappret överst i papperslådan i kopiatorn:D

jag simmar ju som sagt inte i motiv så hjälp mig spåna fram nått kära vänner:cool:
mr_fisken
funtar på något sånt här

:tongue2

Aendy
quote:
Originally posted by mr_fisken
funtar på något sånt här

:tongue2



Lite kitchigt 80-tals stuk på den. Kommer du inte tröttna på den ganska snabbt?
mr_fisken
Jo den är lite disco-aktig, har massa andra sådanna också. Kanske tröttnar jag snabbt på den men den smällen får jag ta då. Har inte bestämt mig ännu dock.
Braxen
^^ En 'Hed-Kandi' bild, fett soft, dom e oftast schysta som fan.

Skulle lätt kunna tänka mig en sån här på väggen.

Jeremy H
quote:
Originally posted by Braxen
^^ En 'Hed-Kandi' bild, fett soft, dom e oftast schysta som fan.

Skulle lätt kunna tänka mig en sån här på väggen.

http://www.discogs.com/image/R-465527-1117739084.jpg

Mja, Hed Kandi-bilderna är oftast sjyssta :)
Skulle kunna tänka mig nåt sånt här faktiskt: (fast helst i svart/vitt)


jofawe
hehe.. jag har kommit på hur min hall kommer se ut nu ..



Rött golv och en ca 30cm bred röd rand i samma ton som golvet upp på en av väggarna..

Sååå läckert!

Fick golvet till köket idag, sååå snyggt!
Pjox
quote:
Originally posted by Braxen
^^ En 'Hed-Kandi' bild, fett soft, dom e oftast schysta som fan.

Skulle lätt kunna tänka mig en sån här på väggen.



Jag gillar värkligen dom bilderna.
Kanske inte så att jag skulle villja ha en såndan på min vägg. Men dom är mycket snygga...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement