return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
RoomService Tråden (pg. 7)
View this Thread in Original format
jofawe
Aendy:
Abstrakt konst är också snyggt ;)


Såhär blev mosaiken i köket, satte den idag.

Aendy
quote:
Originally posted by jofawe


Såhär blev mosaiken i köket, satte den idag.



Nice, gillar mörka, upplysta kök. Bombat med spottar, riktigt läckert!
mr_fisken
mm håller med, verkligen assnyggt. Är det klart nu eller? får man se bilder på hela köket?
jofawe
quote:
Originally posted by mr_fisken
mm håller med, verkligen assnyggt. Är det klart nu eller? får man se bilder på hela köket?



tack! :)

Det är lite kvar, kan man säga.. men jag väntar med helbilderna.
Ska foga mosaiken imorgon tänkte jag.
Aendy
Då var första strykningen klar, har lite ångest inför andra. Ska dock försöka göra något åt handen när jag håller på då...

Ser ni vad det föreställer nu, jag kan inte svara för jag är så insnöad på bilden att det är omöjligt att avgöra om motivet kommit fram eller inte.



BTW: Hittade en grym sida för att harmonisera nyanser i photoshop istället för att sitta med små färgprover från handlaren för att se vad som går ihop. Skriv bara i NCS-nummret från färgkartan så får ni variblerna till den färgen i Photoshop, grymt smidigt.
http://www.easyrgb.com/reference.php
Laszlo
quote:
Originally posted by Aendy
Ser ni vad det föreställer nu, jag kan inte svara för jag är så insnöad på bilden att det är omöjligt att avgöra om motivet kommit fram eller inte.





quote:
Originally posted by Laszlo
Trodde första att det var Newcastle-spelare, men sedan kom jag på att Aendy ju är innebandytränare eller något. Tittade närmare på bilden och kan tycka mig skymta en klubba någonstans, så jag sätter en knippe bananer på att det är ett par innebandyspelare som är avbildade :)


verkar som jag hade rätt :D såg dock inte att det var tjejer...

quote:
Originally posted by Aendy
BTW: Hittade en grym sida för att harmonisera nyanser i photoshop istället för att sitta med små färgprover från handlaren för att se vad som går ihop. Skriv bara i NCS-nummret från färgkartan så får ni variblerna till den färgen i Photoshop, grymt smidigt.
http://www.easyrgb.com/reference.php


EXAKT samma sak läste jag i en bok för bara någon timma sedan. :) Hade heller ingen aning om att man kunde göra på detta sätt, men tydligen är det en standardrutin för alla som arbetar med trycksaker :)
mr_fisken
blir jättebra det där och man ser absolut vad det föreställer, är det några speciella personer?
Aendy
quote:
Originally posted by mr_fisken
blir jättebra det där och man ser absolut vad det föreställer, är det några speciella personer?


Speciella för mig i den mån att det är "mina" spelare och att bilden föreställer firandet av det som kom att bli det sista målet laget gjorde som juniorer innan de nästa säsong blev damlag.
Aendy
Fick lite blodad tand från sportlovets miniprojekt så nu är det köket som kommer få sig en mindre holmgång...
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Fick lite blodad tand från sportlovets miniprojekt så nu är det köket som kommer få sig en mindre holmgång...


Ska bli spännande att se hur det ser ut, får väl se den 13e maj ;)

Aendy
quote:
Originally posted by Aendy
Fick lite blodad tand från sportlovets miniprojekt så nu är det köket som kommer få sig en mindre holmgång...


Tyvärr tog jag inga ordentliga före bilder så jag för använda dessa som jag av någon anledning hade liggandes på min dator, har tagit efterbilderna i ungefär samma vinkel

................FÖRE.............................................................EFTER..............................


Gjorde även en fånig liten grej i diskbänken:

Joe Nas
riktigt schyst röd färg du valde aendy
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement