|
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Van de ID&T site:
De voorverkoop voor zowel Sensation White als Black gaat vrijdag 3 maart om exact 22:00 uur van start.
Je kunt op de volgende manieren je tickets bestellen:
Via internet: TicketOnline <http://webshop.ticketonline.nl/>en dan doorklikken naar Sensation!
Via de telefoon: 0900 - 300 6000 (45 cpm)
Ticket kosten:
Sensation Regular € 60,-- ex fee
Sensation Deluxe € 110,-- ex fee
SENSATION Deluxe houdt het volgende in:
- aparte ingang in het Hoofdgebouw van de ArenA
- 3 extra party zalen met nog 5 extra DJ's
- extra loungezaal met restaurant
- toegang tot de eretribune
Hmmmmmm zijn weer aan de dure kant, volgens mij duurder dan vroig jaar.
Moet dit nog ff bekijken of ik wel ga.
Wordt wel een beetje te gek die prijzen. |
|
|
| jp |
Mijn god wat een prijzen :eyes:
Sensation Germany was 51,50 (incl. betere muziek)
Sensation Black/White was 59,50 |
|
|
| MaGiK54 |
| Dacht dat ID-T zijn prijzen omlaag zou gooien......natuurlijk niet van hun melkkoe....al vragen ze 70 voor een white-kaartje...tis toch zo uitverkocht. |
|
|
| robin |
| Zeg jp, wat koste zo'n mayday kaartje vorig jaar? gewoon.. even ter vergelijking enzo |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dacht dat ID-T zijn prijzen omlaag zou gooien......natuurlijk niet van hun melkkoe....al vragen ze 70 voor een white-kaartje...tis toch zo uitverkocht. |
het gepeupel heeft daar ook wel geld voor over, zo'n semi hip evenement. :whip: |
|
|
| Loraine |
Sorry, maar wie is er uberhaupt nog geinteresseerd in Senseo ???!! :disbelief
En common.....VVK in maart en zonder (zoals gewoonlijk) enige informatie over line-up oid (Loes tikt met wijsvinger op haar voorhoofd)... dan ga je dus NIET omdat een favoriete DJ van je daar wellicht zal staan, maar omdat het Sensationnnnn is :o
Iedreen is nu toch wel een keer aapjes/BrEeZaHs wezen kijken in de Arena of niet soms ??? Music-wise MAAR BOVENAL imago-wise boeit dat partijtje me al jaren niet meer en laat ik ook maar diplomatiek mijn mond houden als het gaat om Iew-Dee-En-Tee :thepirate
Een feestje als dit is in mijn optiek ZEKER NIET zoveel geld waard...BOVENDIEN: ben ik van mening dat menig kleinschaliger feest (*kuch: laat ik de frequent terugkerende Intuition Events maar als 1 (!) voorbeeld aanhalen) KWALITATIEF beter te boek staat onder de ware muziek-liefhebbers...Ja toch...niet dan ??? :o |
|
|
| ZZandirt |
| ons eigen spraakwatervalletje.... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
Zeg jp, wat koste zo'n mayday kaartje vorig jaar? gewoon.. even ter vergelijking enzo |
Mayday is al jaren rond 46,- in de NL platenzaak
En Senseo Germany roelt de pan uit :o |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Mayday is al jaren rond 46,- in de NL platenzaak
En Senseo Germany roelt de pan uit :o |
en in duitsland dan? die mayday site doet ut niet :o (hij jankt over een plugin die ik WEL heb.. vandaar dat ik het ff vraag hiero) |
|
|
| jp |
Mayday site doet het prima maar er is weinig op te zien.
Senseo Germany is een tientje goedkoper dan NL vanwege de lager kosten daar (btw, vergunningen etc) |
|
|
| Muppy |
daar komt bij dat mayday langer duurt en meer dj's/acts heeft geprogrammeerd en ook meer zalen heeft...
mij trouwens niet gezien hier:o |
|
|
| Djeebie |
| Never been there, never will do that. |
|
|
|
|