|
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| De line-up van white dit jaar ziet er best vet uit.. maar ja Sensation trekt mij totaal niet... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by ABBEX
zijn nog aardig wat kaarten te koop...marktplaats...80-100 euro
cheers,
Abbex |
Haha idd, hoop dat iedereen lekker met zn kaartjes blijft zitten :)
Ben jij er ook zo eentje? |
|
|
| jp |
| Gewoon wachten tot de storm overwaait |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Argh!!
@basvh: waar was Steve Angello dan? |
In december op T-dansant, feestje van loveland organisatie. Was er zelf niet bij aangezien de dag ervoor tiesto was in de hmh. |
|
|
| drpeer_holland |
Here is the line up:
Sensation White:
HouseQuake Roog and Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
Megamix
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Sensation Black:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
Megamix
The Darkraver
The Prophet
Showtek (live)
Catscan |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Here is the line up:
Sensation White:
HouseQuake Roog and Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
Megamix
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Sensation Black:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
Megamix
The Darkraver
The Prophet
Showtek (live)
Catscan |
jij denkt: "ik negeer die duitser gewoon" ?
:tongue2 |
|
|
| jp |
| Boos vanwege die oude Gazelle van opa die nu ergens in Potsdam rondrijdt :D |
|
|
| Ramonster |
brr, ben ik even blij, dat ze met de lineup zijn gekomen voor de kaartverkoop. Eerst wilde ik niet naar Sensation, maar de lineup is derhalve quite interesting, en kaartjes in de pocket! We will see. Krijgt toch wel een housy move, maja, zullen zien of het goed uitpakt!
X |
|
|
| ABBEX |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Haha idd, hoop dat iedereen lekker met zn kaartjes blijft zitten :)
Ben jij er ook zo eentje? |
haha nee hoor :D
ben t met Ramonster eens: wou eerst niet gaan maar deze lineup beviel me wel.
cheers,
Abbex |
|
|
| Judgelex |
| Hopefully someone will create a bettter party this weekend with a better lineup in Holland cause I still didnt get tickets......:whip: |
|
|
| jp |
| nu nog de Sensation Germany line-up :o |
|
|
|
|