|
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Kuffdam |
Sorry about the post on the Holland main page
If you hadn't closed it I would have deleted it... but now I can't
Anyway... here was my post
Hey all
Just got an email from ID&T saying that you can order in advance of the sale on Friday for people outside Holland.
Clicked the link and followed the directions but the damn screen kept saying that my password was incorrect.
Called the ticketline number and spoke to a helpful chick that did the order for me. You can only book 2 tickets using this method.
Anyway... get in...
Seeya there
1st July, Amsterdam Arena
Holland
SENSATION WHITE
This will be my 4th Sensation.... loved everyone so far...
Here is the number I called to get them
00 31202 061204
It was from www.ticketonline.nl
5 friends of mine have now all done the same thing and got them also.
Now there is around 11 or 12 of us heading over this year... Any up for TA meet up?
I have only had one meet up back in 2000 with another forum but would be cool to do something this year. |
|
|
| Synthesia |
Thanks for posting Kuffdam :)
Booked 2 tickets for the event that way too now a second ago, wasn't gonna be home tomorrow evening to sit in front of the comp refreshing on ticketonline.nl all night :) |
|
|
| Kuffdam |
Nice one dude
Glad the post helped out...
Maybe seeya there |
|
|
| jp |
| PvD, Kai Tracid en Ferry Corsten komen niet :p |
|
|
| burtonlinx |
| can anyone pm me the password / instructions to order before friday?? |
|
|
| jericho999 |
| me too please, cause i dont wanna miss out and these forums are hard to go through when majority is in dutch |
|
|
| basd |
| Call 0031 20 206 12 04 (ticketonline) |
|
|
| Mighty Johnny |
Sensation White:
HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
Sensation Black:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Op Ferry en Sander Kleinenberg na is Sensation White een tegenvaller.
Black Edition ziet er enigszins beter uit. |
|
|
| Frenkieee |
Steve Angello, Roog, Erick E... gaan ze op de housetour?
Steve Angello, Sander Kleinenberg... hmm wel aanlokkelijk :D |
|
|
| basvh |
line up van white vind ik best wel goed eigenlijk. Erick E, Sander K en Steve A. zijn uiterst goed bezig laatste tijd. Benny R kan ook wel relaxte setjes draaien en ferry C. is natuurlijk een trancekoning. Dat ze op de house tour gaan is begrijpelijk aangezien deze op dit moment een van de populairste stroming is.
de vraag is alleen zijn deze 60euro waard. Erick E en roog staan overal. Sander K gaat op koninginnenacht weer lange set draaien in now en wow. Benny staat ook overal en Ferry geeft binnekort een urenlange set wat veel beter is dan het uurtje op sensatie. |
|
|
| TranceFool |
| Heel erg sterke line-up van White! Zal muzikaal iig dik in orde komen. Niet dat ik er heen ga maar toch :) |
|
|
|
|