|
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
het gepeupel heeft daar ook wel geld voor over, zo'n semi hip evenement. :whip: |
Nou als er iéts uit is, dan is het Sensation wel vind ik :o |
|
|
| jp |
| Sensation is de Tiesto onder de dance events :haha: |
|
|
| ahp2002 |
| als ze nou Jacques Lu Cont, Eric Prydz, Ferry Corsten en Marco V programmeren... dan is het wel cool |
|
|
| jp |
Zoals al aangekondigd, Duncan gaat met Senseo de wereld proberen te veroveren:
15-04-2006 België - Sportpaleis Antwerpen
01-07-2006 Nederland - Amsterdam Arena
15-07-2006 Duitsland - Veltins Arena Gelsinkirchen
05-10-2006 Spanje - Madrid Arena
14-10-2006 ESpanje - Palau St Jordi Barcelona
Polen t.b.c.
Tsjechië t.b.c.
Goa - Indië t.b.c.
Libanon (2007) t.b.c.
Rusland (2007) t.b.c.
China (2007) t.b.c.
Turkije (2007) t.b.c.
http://www.sensation-white.com/portal/ |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by ahp2002
goa?
nice! |
precies wat ik dacht!!!
beetje meer planning dan berlijn, but who's counting....:D
roll call? :tongue2 |
|
|
| jp |
| Nou nee. Als ik wil feesten in een ontwikkelingsland dan kan dat ook in Belgie :D |
|
|
| robin |
| Ze zijn toch al eens met dit concept in korea geweest ofzo? |
|
|
| jp |
| Nee dat waren plannen. Net als dat eiland weet je wel |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Nee dat waren plannen. Net als dat eiland weet je wel |
Ohjaa.. het id-t party eiland :D |
|
|
| jp |
 |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Zoals al aangekondigd, Duncan gaat met Senseo de wereld proberen te veroveren:
China (2007) t.b.c.
|
:conf:
vraag me af of daar wel een markt voor is... |
|
|
|
|