return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam (pg. 5)
View this Thread in Original format
jp
M'n eerste Senseo Zwart :haha:
jp
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=4909

M'n 5 minuten fotosoep :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=4909

M'n 5 minuten fotosoep :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


Hij staat daadwerkelijk tussen het ID-T news.....geniale :crazy:
jp
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=4909

M'n 5 minuten fotosoep :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


cool!


hoe komt dat zo? op die site bedoelluk
jp
Iemand van ID&T heeft op Phono lopen browsen :haha:
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Iemand van ID&T heeft op Phono lopen browsen :haha:



grappig....

krijg je credits?? (honeurs meer dan cash bedoelluk)
jp
Ik blijf liever anoniem :D
Loraine
BRILJANT JP !!!!

jp
Laatste dan. Nu heb ik het gehad met die ID&T chops ;)


MaGiK54
Je laatste is ook weer cool :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Unique2701
:conf:
vraag me af of daar wel een markt voor is...


Ik weet het haast zeker van wel. Chinezen houden van kopieren en van Westerse dingen... veel westerser dan dit wordt het niet. Daarbij moet je als housedj nu gewoon daar zijn anders mis je de boot.

p.s. ene 'mido' heeft al een tijdje in zn msn naam staan dattie daar binnenkort mag draaien :eyes: (heeft hier in het verleden gepost voor de duidelijkheid).

Anyways, ik vind 60 euro's 'best veel'.


De trip naar goa zou ik het dan wel weer waard vinden mits iemand de moeite neemt om daar ook daadwerkelijk een goafeestje te gaan houden als afterparty
:D :crazy: :eyespop: !

Oja, die lokatie in Barcelona is maar een troosteloze BENDE! Wel zeer geschikt en compleet als locatie (veel ruimte er omheen etc.). Wat minder is: tis wel een gezellige wandeling vanaf de metro trouwens :clown: . Alleen moet je daar wel je best gaan doen voor een beetje sfeer (beetje heel erg veel lege tribunes waar je niet onderuit komt omdat de dansvloer below groundlevel is).


Als je dan toch naar Barcelona wilt voor een feestje kun je beter naar Sonar gaan (hetgeen het aankomende jaar er waarschijnlijk weer niet inzit en welk feestje totdat ik er weer ben geweest hoog op het verlanglijstje staat:( ).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement