|
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
De trip naar goa zou ik het dan wel weer waard vinden mits iemand de moeite neemt om daar ook daadwerkelijk een goafeestje te gaan houden als afterparty
:D :crazy: :eyespop: !
. |
hey man,.,!! afterparties zijn daar uitgevonden... heel goa (nahja tegenwoordig nog maar een klein deel:( ) hangt aan elkaar van afterparties...
weekje goa = weekje feesten
op zich goed te doen.... ghgehehe |
|
|
| jp |
| Slecht afgewerkt :mad: |
|
|
| Mighty Johnny |
| has anybody the release book from ID&T?? I need the code :D for the sensation white tickets .. or black.please write a PN to me.. and i will give you 1 or 2 beer at this party :) |
|
|
| jp |
| No zecret kode fur ze Germanz :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Keldana |
| quote: | Originally posted by jp
No zecret kode fur ze Germanz :whip: :whip: :whip: |
2 tickets ordered for Sensation White .... :p :p :p |
|
|
| Mighty Johnny |
| i have also the tickets at this moment :D |
|
|
| Loraine |
jeuh...leuk zeg !:toothless
Ik sla ff over hè...:thepirate |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Loraine
jeuh...leuk zeg !:toothless
Ik sla ff over hè...:thepirate |
Lor je weet niet wat je mist! Al die mensen die komen zodat ze kunnen zeggen dat ze naar sensation zijn geweest, om de 2u een sexy diepe mannestem die zegt Sensation.. the worlds leading dance event.. :wtf: |
|
|
| Loraine |
Ja zeg Uniekje...nu je het zegt...die stem !!! :wtf:
Senseeeeetionnnnnnnnnnnnn (ik krijg er nog kippenvel van) :clown: |
|
|
| Mighty Johnny |
Line-up Sensation
vrijdag 3 maart
Het zal niemand ontgaan zijn: de eerste en tweede zaterdag van juli biedt de Amsterdam ArenA het podium aan respectievelijk Sensation White en Black.
Het wordt steeds spannender: nog slechts één dag te gaan en de voorverkoop gaat van start. Om exact 22.00 uur opent TicketOnline haar lijnen om heel Nederland en omstreken van kaarten te voorzien. Maar voordat het zover is, kun je je vast verlekkeren aan de Sensation line-ups. In tegenstelling tot voorgaande jaren worden deze dus vóór de voorverkoop bekendgemaakt. Om precies 12.00 staan alle namen van de artiesten die de ArenA 1 en 8 juli in vervoering gaan brengen op deze site!
www.id-t.com |
|
|
| Loraine |
Houdt iedreen het nog droog ??? :nervous:
Kdenk dat ik morgen genoodzaakt ben de lunsj te verzetten naar 12:05 :toothless
Ik hoop natuurlijk wel dat mijn grote helden Jean en/of Gielen weer acte de présence gaan geven...anders is Senseo gewoon niet compleet :toothless |
|
|
|
|