|
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Anergex |
| any one know where the white and black anthems are? |
|
|
| Asperge |
| Ik moet op allebei werken:) |
|
|
| Synthesia |
Nog 2 tickets over voor Sensation White, pm indien interesse.
Have 2 tickets spare for Sensation White, pm if interested.
:) |
|
|
| Botol&Cebok |
| de line up is ook egt kut die van vorig jaar was dan wat beter dj jean moet van de line up geschrapt worden m.i.k.e. avb enz moeten op de line up staan |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
de line up is ook egt kut die van vorig jaar was dan wat beter dj jean moet van de line up geschrapt worden m.i.k.e. avb enz moeten op de line up staan |
Boeiend. Je mag er toch nog niet in. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by basd
Boeiend. Je mag er toch nog niet in. |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Arash |
| I need 3 tickets, anyone knows from where i can get? |
|
|
| Muppy |
| Wat mij overigens verbaasd: Black is nog steeds niet uitverkocht! |
|
|
| Chryz707 |
| DOes anyone know where I can get 2 tickets... PM me if you do.... |
|
|
| Desperado22 |
| i hope tiesto :D |
|
|
| Spyper |
| I know the dress code is to wear black.. but how strict is it? White runners allowed? Dark jeans and a black shirt? Any help appreciated.. coming over from Australia. Thanks guys =) |
|
|
|
|