|
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by Chryz707
LINE – UP SENSATION WHITE:
De line-up Sensation is als volgt:
22:30 HouseQuake Roog en Erick E B2B
0:45 David Guetta
2:30 Steve Angello
3:45 Sander Kleinenberg
5:45 Benny Rodrigues |
| quote: | Originally posted by Chryz707
2:00 MEGAMIX
|
:conf:
| quote: | Originally posted by Chryz707
5:00 Ferry Corsten
|
 |
|
|
| Woodog |
| Is anyone watching the live stream? I don't wana know what the set up is like, don't want to spoil black for me next sat!! :D |
|
|
| Lainfan |
| Oeh wat draait Ferry lekker nu zeg :tongue2 |
|
|
| halexander837 |
Miste het gehele ding. <:/
Vergat volledig over het.
Zo wat precies was het thema?
"King's Royal Court?" |
|
|
| ThaMaestro |
na n paar uurtjes slaap weer uit me nest gekrabbeld. was n topfeestje gister. heb zekers genoten. zaten goeie sets tussen die de voetjes lekker deden los komen.
vond die nitwit met zn groene kapsel alleen wel n beetje bout. wat n gezeik de heletijd. maja, hoort erbij tegenwoordig. en de bass was soms iets te overduidelijk waardoor de muziek zelf iets minder goed te horen was. leek wel of de hele avond 1 bass-line de speakers domineerde, waarop alle platen van de dj's doorheen werden gedraaid alsof t nie live was :D |
|
|
| jp |
Het was een matig feest. 2004 en 2005 waren veel en veel beter
En dan die drukte/hitte :whip: |
|
|
| narcism |
| quote: | Originally posted by magrec
hahahahahahah wtf is dit nu dan , rock op senawtion hahaha YOU GOTA FIFGHT FOR YOUR RIGHT TOO PARTTTTTTTU!!!!!!!!!!! |
i kinda liked that, was totally different :eyes:
shame tiesto showed his ugly head, i kinda do like his track with maxi jazz tho :p otherwise it was wonderful to party in holland, lots of friendly ppl who wanted to know everything about australia :rolleyes: |
|
|
| DarkAngel |
| quote: | Originally posted by jp

|
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Ben_Lei |
| Vette foto's JP. Wat voor camera gebruik je? |
|
|
| Bass |
| wooooohooooooooo sensation black is gonna RULE!! tell me JP that 5 eyed wall thing does what exactly? |
|
|
| ThaMaestro |
| de set van roog en ercik e - housequake, is die nog opgenomen? heb alle sets dach ik kunnen downloaden, maar die van housequake niet. en moet eerlijk zeggen dat die set me zekers goed is bevallen. ben sowieso wel beetje roog-fan, maar die set was echt sick!!! weet iemand hier iets over?!?!?!? BVD!! |
|
|
|
|