|
[01/08-07-2006] Sensation White & Black !!OFFICIAL THREAD!! - Arena, Amsterdam (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Ohh neeeee Tiesto
Dan maar 90 min op de WC zitten :p |
|
|
| jp |
BTW Camera's are allowed I was just in with you :haha: :haha: :haha:
These rules are from 2003 ;) |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Gewoon een kwartiertje van elke dj af :D |
Whaha.. dan draait ferry maar een half uurtje. :tongue3 |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Whaha.. dan draait ferry maar een half uurtje. :tongue3 |
Laat Ferry & Tiesto maar 2 uur draaien en de rest 1 :p |
|
|
| mac2000 |
| does anybody know if the "strippen kaart" for the metro from july 2005 is still valid tomorrow? |
|
|
| jp |
| it's still valid as long as the price of the Strippenkaart is € 6,70 or higher |
|
|
| mac2000 |
hmm its 6,5€...its not valid then?
edit: i´ve found this http://www.vbn-bv.nl/ovinfo/algemeen.asp?vPaginaID=236
seems if the cards with 6,5€ are still valid |
|
|
| Unique2701 |
| yeah its valid. |
|
|
| Kelly* |
Toevallig nog iemand een kaartje over?
Nu gaan men vrienden plots wel en zijn ze me weer vergeten bij het kopen van de kaartjes :whip: :whip: :whip:
*I need some new friends* :sadgreen: |
|
|
| Asperge |
| Ik moet foto's maken voor HP op sensation en nu lees ik dat Tiesto komt als suprise act, wat vet:D |
|
|
|
|