|
Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
MAINSTAGE
Armin Van Buuren
Ferry Corsten
David Guetta
Filterheadz (live)
Chris Liebing
Marco Bailey
KOZZMOZZ
Rush
Ben Sims
Surgeon
Oscar Mulero
T-Quest
Kozz
Kr!z
VERSUZ
Bob Sinclar
Axwell
Dave Lambert
Bart Maes
Tom Leclerq
B
CAFE D'ANVERS
Silicone Soul
Raul
Smos & Baby B
Prinz
Filliz
Bartholomeo
QDANCE
Promo
Scot Project
Ghost
Coone
Dark E
PERFECTO
Paul Oakenfold
Markus Schulz
Mark Norman vs Cor Fijneman
Menno De Jong vs Estuera
Phynn vs Fred Baker
Emjay
Ronald Van Gelderen
Liam Shachar
RENDEZ FOU
Starski & Tonic
Guy Ohm & Funky Frenic
Maxim Lany & El Carlito
Red D
Mystique
Tino
MISSISSIPI
Dj Kool
TLP
Mad D & Vista
Chen
Serom
Luck E
Sense |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Eerste namen:
Ferry Corsten
Bob Sinclar
Ben Sims
DJ Scot Project
Oscar Mulero
DJ Rush
DJ Ghost
Surgeon
Ronald Van Gelderen
DJ Coone & Dark-e
Kr!z
Marko Bailey
Alleen Ferry interesseert me, de rest nie. Ik hoop dat er nog veel goeie namen bijkomen. |
maybe ben sims, but basd would disagree ;) |
|
|
| mrcanon |
| sorry foutje, effe aanpassen, beetje verstrooid geweest. |
|
|
| Push2005 |
Ferry & Ronald zijn al goed :)
Keep them coming... |
|
|
| Synthesia |
Dju ik was juist ne thread hierover in mekaar aan't steken, ge zijt me voor :p
^Idem als Luc. Marco Bailey is ook nice :) Heb hem al paar keren live gezien en was echt onder de indruk.
Coone & Dark-E, zou wel tof zijn om die zelfde toestanden te zien als in't begin van het evenement vorig jaar, toen er al zo velen stonden te hakken op Da Bootleggers - Fresh Beats in de gietende regen...zalig gewoon...ben zelfs van die plaat beginnen houden...gewoon mind op nul en gaan (niet derom jumpen) |
|
|
| djibberonacid |
Zitte al een paar goei naamkes tusse vind ik en mijne maat (Coone) moet ook weer draaie, ook al draait hij jump en is da ni mijn favo muziek hij heeft het toch maar weer goed voor elkaar.
The dj life is awesome :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Keep it this way, dan hoef ik me niet slecht te voelen wanneer ik de 30ste op vakantie vertrek :toothless |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Keep it this way, dan hoef ik me niet slecht te voelen wanneer ik de 30ste op vakantie vertrek :toothless |
zo denk ik er momenteel ook over, want ik kan er ook niet bij zijn |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Keep it this way, dan hoef ik me niet slecht te voelen wanneer ik de 30ste op vakantie vertrek :toothless |
Me 2, als ik aan de andere kant van de wereld zit :) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Keep it this way, dan hoef ik me niet slecht te voelen wanneer ik de 30ste op vakantie vertrek :toothless |
Ik denk dat ik niet meer hoef te twijfelen of ik naar Dance Valley ga of hier... als 't zo blijft doorgaan :) |
|
|
| Synthesia |
Verdere namen die eens zouden mogen afkomen (FredNova *hint hint* :)) :
Nu NRG (live-act s'avonds op de main stage - Nu NRG Only setje) :crazy:
Jon O'Bir
Markus Schulz
Sasha
Eddie Halliwell
Judge Jules
Above & Beyond
Pulser
Scott Bond
The Thrillseekers
Mike Koglin
Matt Darey |
|
|
|
|