return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
WWW (Wij Wonen Waar ??)
View this Thread in Original format
TimeportE
okeej beter goed gejat dan slecht bedacht.. dit idee komt dus eigenlijk (volgens mij) van de engelse, maar het leek me wel een redelijk goed idee :)
waar woon jij ergens in nederland, ik weet dat het onder je avatar staat maar bij sommige plekken denk je ook van: waar ligt dat nou weer.. dus:

gewoon eff in deze thread zeggen waar je woont en Flipper01 zal zo aardig zijn om jou naam ook op de map te zetten :D
Optimus
Ik woon in Den Haag, ken jij m niet voor me erin zeten?:D:D:D
Biohazard
huizen

lach niet
Miss Proximus
Hij laadt idd wel heeeeeeeel traag :(

Ik woon dus in Friesland, in de hoofdstad welteverstaan :)

Ennu...dat idee van dat kaartje komt origineel van de Fransen van TA :)

Leuk idee Steef, om t hier ook te plaatsen :) toppie!
serialkillah
Ander dan onder mij avatar staat woon ik in de wereldstad Ulft (naarbij doetinchem), dit heb ik gedaan omdat er hier waarschijnlijk niemand is die Ulft kent:)
LightForce
Zo nu kan iedereen zien waar Maarssen ligt ;)

Het kleine gehuchtje boven utrecht :p
blighty
Hi all,

Ik sta er bij, ik woon net als TimeportE (Waar in Nijmegen woon je eigenlijk Time? Ikzelf Lindenholt) in Nijmegen :)

Greetz,
Blighty
Ruben_Dubbink
ik kom dus uit de, zoals Kolkiewolkie het omschrijft, METROPOOL Vroomshoop......iedereen denkt nu meteen: HUH??
Ligt dus in de buurt van Almelo,
zal het morgen, ik bedoel vandaag zondag wel even intekenen,
ben nu een beetje te lam daarvoor dus........

GreetZ RubDub
!_PeTrUs_!
Ik woon in ING TERROR TUKKER LAND :D

Enschede dus :D
Little Theseus
Mijn woonplaats staat nergens op de kaart (Rijnsaterwoude)
Het ligt in het noorden van zuid-holland, tussen Leiden, Alphen aan den rijn, Den Haag en Amsterdam, in het hartje van het groene hart. Duidelijk toch?

Gekhous
Bef je Rijk (iets boven Haarlem)

zwarte markt, wie kent het niet?? :)
DJ_Siesta
woei, ik sta er ook op, helemaaaaal in joure, :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement