return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
WWW (Wij Wonen Waar ??) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
kwaliteit van de map is niet echt goed, zouden eigenlijk een betere moeten vinden, je kunt bijna niet lezen wie waar woont

hierboven nog 2 andere kaartjes die we misschien zouden kunnen gebruiken
Blik
ow, ik zie nu dat THC hem aan de praat gekregen heeft, nu is die veeeeeel duidelijker

ziet er goed uit :)
blighty
Hi all,

Misschien is deze beter:)

Greetings,
Blighty
TimeportE
die van blightly is een goede!! die nemen we.. ik upload em nu meteen naar die tripod site.. :):)
magrec
ik heb hem er ook tussen gezet.
-=WVG=-
Wrom nu weer n ander kaartje? Ik heb die andre nog op mn HD staan hoor...Daar stonden al redelijk wat namen op...
TimeportE
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Wrom nu weer n ander kaartje? Ik heb die andre nog op mn HD staan hoor...Daar stonden al redelijk wat namen op...

ik had die map nie meer dus daarom heb ik deze der maar op gegooid.. maar uuh kun jij die oude op tripod zetten dan zijn we weer wat verder :):) alvast bedankt!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by TimeportE

ik had die map nie meer dus daarom heb ik deze der maar op gegooid.. maar uuh kun jij die oude op tripod zetten dan zijn we weer wat verder :):) alvast bedankt!

Als die Tripod-meuk zou werken deed ik t met plezier :S
Ding Chavez
Nijijijijijijijmeeeeeeggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! :D
Zo, dan hoef ik geloof ik niks meer op te kaart te zetten he?

GreetZ, DC
-=WVG=-
Checkt uw PM TimeportE

TranceFool
Nieuwerkerk a/d IJssel hierzo, ligt vlakbij Rotterdam
Sandman
Heee

Heel leuk en aardig... Ik heb het plaatje opgeslagen en mijn naam der bij gezet..

Ik open tripod. MAAR HOE KRIJG IK DAT PLAATJE GEUPLOAD??????

Sandman
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement