|
WWW (Wij Wonen Waar ??) (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| Jeeeeeeeeehaah ik woon in Duiven, zet mij er ook ff bij dan! |
|
|
| drpeer_holland |
| Ik woon in Sint-Oedenrode, hopelijk staat dat op jou kaart..20 km van Eindhoven !! |
|
|
| DjSuez |
Ik woon in Hoogvliet, en op kamers in Wageningen, dus zet mij ook maar op de kaart...
Steeph |
|
|
| MaGiK54 |
| Woon heel me leven in Den Haag :D |
|
|
| Flipper01 |
| Pff, zijn er weer aardig wat om toe tevoegen geloof ik.. Ik zal ff kijken of ik vanavond ff tijd heb, ben nl errug druk de laatste tijd :( |
|
|
| Chicane |
D OOOOHOOOO RDT REEEE HEEEEECHT!! FOR LIFE
Waar de schapen blaten, waar de krommedijk alles behalve krom is.. waar Insula College zeer slimme studenten voortbrengt, daar tussen de merwede en kil zit een piepklein eiland wat zich de oudste stad van holland mag noemen
www.dordt.nl :D |
|
|
| Tall21 |
Heyy, ik sta ook nog niet op de kaart zie ik...
K woon in Rijswijk (zh)....
Thnx |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by TimeportE
gewoon eff in deze thread zeggen waar je woont en Flipper01 zal zo aardig zijn om jou naam ook op de map te zetten :D |
Tis tijd voor een update denk ik...er zijn alweer verschillende Dutch TA's (ook ik:D) bij gekomen duz ik d8 laat ik em ff omhooggooien deze tread. (alle eer naar timporte:)) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Tis tijd voor een update denk ik...er zijn alweer verschillende Dutch TA's (ook ik:D) bij gekomen duz ik d8 laat ik em ff omhooggooien deze tread. (alle eer naar timporte:)) |
dank, lol..
volgens mij heeft flipper01 weer wat werk te doen! :D |
|
|
| New Wave |
| Dan ken van mij part een groot deel wat niet meer post ook van de kaart gehaald worden. |
|
|
| DJ_Siesta |
ik ben verhuist naar een andere straat :D
verander ff :) |
|
|
| -=Freezel=- |
voor de kaart:
Nieuwegein (vlak onder Utrecht) |
|
|