|
WWW (Wij Wonen Waar ??) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik wist trouwens niet dat rosmalen zo hoog in brabant lag :) |
Bij mij in de Grote Bosatlas wel ;)
| quote: | Originally posted by TimeportE
btw, komen op het eind ook nog de feest plekken derop?? en Ding Chavez komt ook uit nijmegen |
Ik kijk wel ff hoeveel ruimte we nog hebben voor de party's.. het nadeel is wel dat als je er party's op wilt gaan zetten, dat het lastig is om te bepalen welke er wel en niet op komen.. En zoals TE wordt in Heerenveen en Utrecht gegeven, da's ook vrij lastig.. Eerst alle TA's maar eens invullen!
Ik heb iedereen die hier gepost heeft gehad, ik ga zo tijs08 ff doen!! |
|
|
| Yarnie |
Ik woon dus in leiden.
En dat ligt boven Den Haag, ziet er trouwens al mooi uit flipper01 :P |
|
|
| Muppet |
VUGHT!!!!!!!! (onder den bosch)
Als iemand mij erbij wil zetten?/
Greetz Muppet |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik heb iedereen die hier gepost heeft gehad, ik ga zo tijs08 ff doen!! |
WAT.. ga je met mij doen dan?? :D :D
ziet er zeker mooi uit, erg leuk idee trouwens!! |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Is goed!!
Als iedereen ff doorgeeft waar ie woont en eventueel bij welke grote plaats het in de buurt ligt dan zet ik t wel op de kaart!!
|
Ik woon in de stad Groningen dat ligt in de buurt van de grote plaats Saaksum. Alvast bedankt voor het toevoegen van mijn naam. Ik zag dat er nog meeeeer dan genoeg ruimte was want heel Groningen en Drenthe zijn nog leeg.
WTB. |
|
|
| T.H.C. |
| Enschede....onder petrus en snuggle... |
|
|
| moogwai |
moogwai, Boxmeer...
precies onder de G van WvG's den Dungen.. ;) |
|
|
| Oxygen |
| Ja ach.........Venlo dan maar he! Daar hadden we toch nog niemand dacht ik............ |
|
|
| Gekhous |
ALS je er feesten in gaat zetten, doe dan met vaste locatie... dus IC bij de RAI zetten, maar ook RAI appart, omdat er nog veel meer wordt gegeven...
ziet er mooi uit, maar whats up met dat groen?? |
|
|
| TimeportE |
ik moest eff doorgeven dat Eye-Riz uit Utrecccchhhhh kwam.. (dat wisten we natuurlijk al :) ..
btw, what's up met dat groen?? :conf::eek::D |
|
|
| John |
/me = lui en heeft de helft hiero gemist, maar als iemand die map naar me stuurt gooi ik em wel op mn website (als dat nog nodig is). is lekker snel en hij mag 40mb zijn als et moet =P
ik vind die met dat groen een beetje onduidelijk :) |
|
|
| Flipper01 |
WHAAAAAHHH
Wat is dit joh?? Bij mij op de comp is ie toch echt gewoon normaal.. Waarschijnlijk komt dat door m'n FTP programma..:whip:
Ik heb Eye-Riz ook ff toegevoegd en ga em nu nog een keer uploaden! Hopelijk komt ie er nu beter uit te zien en anders ga ik morgen ff een ander FTP programma downen! |
|
|
|
|