return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 
WWW (Wij Wonen Waar ??) (pg. 23)
View this Thread in Original format
Joost008
RAALTE
arjoderoon
haha in raalte.. daar staat toch zo'n gesticht?

owja.. naast groningen.. zet dronten dr ook op! (door de weeks in groningen, int weekend in dronten, net als kamaya alleen had die niet beter in leie kunnen blijven?

:)
DjSuez
quote:
Ik heb je maar bij Wageningen gezet, daar was nog een beetje ruimte

Thnx m8!! voel me nu echt volwaardig lid!:D :D

quote:

whehe,lol, en ze hebben dr ook zon mislukte discotheek, de Leeren Lampe, of bedoelde je dat ook met dat gesticht?:rolleyes: :stongue: :stongue:
arjoderoon
quote:
Originally posted by DjSuez
Thnx m8!! voel me nu echt volwaardig lid!:D :D

whehe,lol, en ze hebben dr ook zon mislukte discotheek, de Leeren Lampe, of bedoelde je dat ook met dat gesticht?:rolleyes: :stongue: :stongue:

nop. dat niet. k ken de leeren lampe ook nie. maar t merendeel daaro is mislukt. waarom denk je dat dat gestich daar zit? :rolleyes:
Teknikol
Ziet er echt netjes uit die map, vet overzicht!

alleen wat ik me afvraag...rond Amsterdam...wonen daar geen mensen meer:conf:
arjoderoon
nop. osama is langs geweest
arjoderoon
nop. osama is langs geweest. vliegtuigen genoeg in de buurt van adam d8 ik zow.
eieregooie
Volgens mij hebben mensen in Amsterdam gewoon geen smaak... allemaal van die Jantje Smit fanaten daaro :D
arjoderoon
he pas op he. tis tegenwoordig Jan Smit, anders krijg je ruzie met zn manager. whaaa
t blijft evengoed gewoon ordinaire herrie...
Joost008
quote:
Originally posted by arjoderoon

owja.. naast groningen.. zet dronten dr ook op! (door de weeks in groningen, int weekend in dronten, net als kamaya alleen had die niet beter in leie kunnen blijven?

:)

Jaah da klopt jah:D
Het Fransiscushof heet dat, die lui die daar wonen hebbe wel eens de neiging om voor de trein te springen:crazy:

MadThijs
Ik woon in Hoogeveen(Drenthe). k Kom 1 keer in de week in Zwolle.
Dr is nog wel plek op de kaart in het Noorden:).
jploveparade
Ik sta niet op de kaart!

Je kan me erbij gooien :)

Amsterdam (studie) of Purmerland(gemeente Landsmeer)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement